Halloween


Blood in blood out & From Dusk till Dawn... dääär har jag sett honom!!!
Jamenviesst om det inte va någon som plastikopererat sig igår så måste det vatt Danny Trejo..
Inte bara jag som trodde det men fan va cool ..Han e juh grym *yeah*



Va på Layer Cake igår.. Soft som fan för Sanna Darling, Dilly the maan & Cecilia the YstaBabe mötte upp ute..
Fan va skoj, va sjukt längesen jag träffade var & en av dom..
Djn va inte den bästa  men what to do, accept an shake shake hehe Skööna människor faktiskt & stylish place...
Men ska Hänga me Sanna en freda istället...
Blev en mkt mkt lugn kväll, orkade inte festa (!!!!!!!) Utan softade sen hem & jag somnade diiiirekt..Va helt slut.. Ansträngande dag? Neh egentligen inte me tanke på att jag sov halva kvällen för att sen gå upp & fixa inför natten..
Men förkylningen är mkt mkt bättre... Jessica sa att jag hostat sjuukt mkt hela natten men jag har sovit så tungt så ej märkt nåt? Skumt...

FÅTT LÄGENHET!!!





Miiiiin egen.. En tvåa som e Fine.. blev kär direkt.. hehe.. Fatta sånt flyt!!!
Chansade & satte in annons.. tänkte att det skulle väl inte få nåt svar men JO.. den bästa som kunde ringa ringde, så nu har jag my own place 12 månader framåt + att om han trivs me sin lägenhet han har idag så får kanske Jag första hands kontrakt.. HELL YEAH!!!
Love it love it!!! Blev såååå glad.. fatta så mkt andra letar & letar me ljus & lykta & jag fick en så snabbt..
Ganska mastig hyra, visst värt det men blir inte mkt över hehe men som sagt värt det.. =)
Har erbjudit en tjejkompis att bo inneboende ett tag framöver & det hjälper juh till rätt bra för mig,
plus att hon behöver juh boende så det blir win/win =P Åh kan han ringa snubben så vi kan skriva kontrakt.. skulle ses idag men eftersom han skulle på fest igår så fick det bli senare sa han.. men börjar bli otålig nu nu nu...


Pussssssssssssssssssssssssss





Kommentarer
Postat av: anna

de verkar ju som de e meningen att du ska bo i estockholmo.. hehe.=)

ha de gott.. va roligt du hittat lägenhet..=)

2008-11-02 @ 17:09:26
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0