Life rullar på


Hmm va allting svänger fort hehe.. Hinner inte me.. Ena dagen e inte den andra lik & jag tänker mkt framåt..
När man pratar me familjen & vännerna i Ystad börjar hemlängtan kikka in., Och lägenheten står juh kvar där & bilen på parkeringen så jaa tankarna far ditåt då & då..


Kan va att man går igenom sin första vänskapskris här uppe..
Och mina vänner som känner mig waaaay back vet hur jag reagerar när jag e ovän me någon.. Tar så jäkla hårt på mig när folk e falska mot mig, sviker mig eller spelar fulspel.. Jaha.. Jag orkar inte om jag ska va ärlig, har mkt positivt att se fram emot.. så måste strunta i detta & försöka se framåt ..

Jag är bara chockad & se sanningen som JAG uppfattar den sen om det e 100% det vet jag inte & kommer nog aldrig få veta heller.. Men det fanns en person här uppe som jag litade på mest mest mest & nu pooof gone..
Skrattretande egentligen.. & det tar på mig.. jag kan verka tuff men ooouf va det tar i mitt <3..
Som jag sagt innan.. jag kommer aldrig vänja mig vid svek.. visst hon kan uppfatta det som ingenting men för mig va det allting.. Alla falska kort på bordet på några minuter & sen va vår vänskap inte densamma..
Säjjer det än en gång.. Lovar att jag ska sluta lita på folk & öppna min bok & visa mig sårbar..
(Hahaha för att imorron göra om misstaget & glömma det onda..)

Ska gå & mysa me Anna nu..

Måste fixa trälimm till mitt nya bord som gick i sönder.. får spel, e helt ostabilt!!! Så det får bli limmjakt imorron & jakt efter låssmed efter jobb...


Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker allt e så tråkigt o det vet du.

Mitt hjätra är oxå väldigt sårbart och

är sårat pga allt som hänt.

Tycker sjukt mkt om dig o det vet du men

jag vet oxå nu hur lätt du har att släppa

den vännskapen o bara skita i allt som vi två

varit med om.

Hoppas du blir lycklig för det vet du att jag

önskar dig iaf trots allt som hänt. JJJ

2008-11-18 @ 13:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0