Mys

Denna helgen har gått i mystecknet.. Bara softat me Anna & Paula.., =)
Mkt film & massa repeat på


LEONA LEWIS - Better in Time
.. oooouf me like that song!!!




And she is smoking hot hot hot... Sj sitter man i pyjamas & tofsen på sne hehe känner mig not not not hot ;)





Brrrrr its really cooold outside men beautifuuul..
Kramsnön knarrar under fötterna & allt e vitt & fint.. tills slasket kommer & jag definitivt glider omkull & dör av garv på marken.. hmm .. Ja jag känner ju drullen i mig rätt bra tyvärr..






Barnen skrattar av förtjusning när de åker pulka i backen runt hörnan, Jag & Anna va inne på att hota en unge & kapa hans pulka men vi skippade det.. hade nog lett till polisanmälan.. eller om jag känner detta området rätt så hade nog hela Familjen Abdullah kommit & haffat mig.. hmmm kanske finns en snygg storebror som kidnappat mig? fasiken oxå .. hade kanske varit en bra ide trots allt & få liiite löööve.. *hmm bra fantasi*

Asså jag bor i förorten, men svenskar e inte targets här.. Folk sitter inte & väntar på att en svenne ska hoppa av tbanan så de kan attackera med koranen & slå dom i huvet me den.. *asg*
Bor i den bra delen, faktiskt.. det sa fabror polisen när jag frågade dom sist, så de så.. In the gheeeeeto living in the gheeeeeto.. Och nej jag känner mig inte hotad alls..
Shiiish chill people.. Me like the späänning.. kommer koranen flygande eller ej?
Som att spela på lotto.. hell yeah!!!! ;)


Ta ta

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det dära med att du e klumpig o kan trilla i snö.. Det vet vi nog alla om gumman!! Jag har nog tillomed fotobevis på det när du precis har krupit upp ur en slaskdriva!! Din svarta jacka va dock en svart längre, utan hade då antagit en fin fulbrun färg!! Asg!

2008-11-25 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0