A ju


Denna helgen har varit nice.. verkligen tagit vara på varje minut.. softat , festat & shakat loss.. =)

I fredags gick jag, Jessica & Soufien ut på ett ställe i närheten.. alla va lite off så skulle ta det lungt.. yeah right ;)
Blev en galen men rolig kväll som slutade med att jag somnade gott vid 5 tiden..
Detaljer? neh tar det me utvalda haha men shiiit va cooolt..

Lördagen spenderades till mys, film & bara vaaa...
För att sen som en vampyr vakna vid mörker & kladda på sminket & på me festkläderna igen hahha Asså.. va så så trött men va faan..




En kväll jag aldrig kommer ångra!!!
Jag & jessica hamnade på ett ställe som heter Lebanon Meza Lounge!!!
Sikket ställe... ni måste besöka det snarast om ni vill ha en restaurang me stil & god mat & underbar personal..

Hamngatan 6
111 47 Stockholm



Tydligen kände jag killen som jobbade i köket, setts ute vid nåt tillfälle..
vi tänkte mest bara va & dricka ett glas vin men kvällen blev mer än så.. Han va supegenreös & huset bjöd på allt för denna kväll!
Fick tilltugg till vinet;

Arabiskt bröd med..

Labneh Beltoum - Libanesisk yoghurt med vitlök och kryddor,
Hommos - Krämig kikärtsröra, vegetarisk
Baba Gannough - Krämig aubergineröra, vegetarisk




Jaa sen blev det mer  tilltugg & vin & drinkar för Jessi som kan dricka sött.. Asså sikka gentlemen.. blev förvånade!!
Sen kom där in
2 magdansöser som rokkade vår värld.. Det som va bäst av allt va alla människor där!!
Sån glädje.. alla åt fram till kl 3 på natten, dansade modern & magdans under hela kvällen,
alla klappade & hade kul tillsammans.. inget uppdelat utan alla satte sig hos alla.. faaan va skoj vi hade...
Fick testa mina färdigheter i magdans oxå..
så jaaa kvällen va fett nice!!!!
Blev hemkörda vid fyra så vi kunde bädda ner oss & somna gott..
Jessica fick sova hos mig för vi va soufienfria denna natt hehe.. Åt värsta frukosten imorse sen kollade vi film & somnade om...

Dax att ta tvätten nu sen dusha & nanna om,.. jobb imorron!!

Puss

HamngataHamngatHamngatan 6an 6
111 47 Stockholm
n 6
111 47 Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0