Host host

Lever på hostmedicin & Jessicas kärlek hehe
Varit i Åkersberga några dagar & blivit ompysslad.. Hon tvingar i mig te (som e sjukt vattendrivande) &  en äkklig hostmedicin som dödar systemet & bakterierna.. så börjar bli bättre..faktiskt!! Känns nice to say it men e juh inte frisk direkt..

Fan fan fan missar firmafesten imorgon, hur sunk e det!!!!! Light stört.. men har funderat massa på det i veckan & känns som lååg arbetsmoral att vara borta hela veckan för att sen gå dit & jobba fredagen för att kunna va me på firmafesten..
Så jag får va mogen (yes u heard me) & helt enkelt hoppa festligheterna & deppa me en näsduk & den jäkla kukkelimukkmedocinen.. Bli helt hundra frisk som jag lovat coachen & ge 110 % resten av året..
Ja för så e det.. ska fanimej jobba oavsett om jag e sjuk eller inte.. ska inte mista my spot för att jag har haft fett otur me hälsan sista tiden.. så de så..




Vi e juh inte normala & det har vi aldrig påstått men Jessica & jag e verkligen one of a kind..
Igår satt vi nerbäddade i vars en ände av soffan , hon me en data & jag me en.. snackade inte på 2 timmar (båda har halsont) utan satt & stirrade på vars en data istället hela kvällen... sparade juh halsen & energi.. för det krävs juh en del energi till att snakka så mkt som vi gör annars.. Hahah

Tecken på att jag e sjuk;

Jag orkar ej va social me folk & snacka
På fukked up irriterat humör 95 % av tiden

DET ni då e det allvarliga serious probs haha

ska dricka Te & äta macka nu...

*Kastar baciller på er*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill bara säga KRYA PÅ DIG/ER!!!!!

2008-10-31 @ 09:35:32
Postat av: :D

kastar bosses kallingar på er

2008-10-31 @ 13:11:59
Postat av: Nettan

tjena tjejen...det e riktigt bra här vet du..

fast jag bor inte i ystad =) det var 1 och ett halvt år sedan jag flyttade..=)

bosatt i halmstad =)

kram

2008-11-01 @ 08:49:07
URL: http://nettandeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0