Il Divo

lyssna på Il Divos - Mama..

Guuu va jag saknar my dear mommy
.. verkligen.. Speciellt nu när jag varit konstant sjuk sista veckorna..
Ena antibiotika kuren klar , ska börja med nästa på fredag för apoteket hade inte tabletterna inne? ... skumt men sant..
Jag hostar ihjäl mig oxå.. kom till jobbet idag men fick åka hem igen pga fukked up hosta & ja allmänt sjuk,,
E så trött på det men men what to do..

Hade behövt åka "hem" denna månaden för att känna av Mammsen & Ystad men går juh ikke.. no cashis tyvärr plus att jag åker juh hem i december.. ska mysa me mina sötisar & familjen nästan 2 veckor =)




Händer mkt just nu runt om.. får se vart jag hamnar om en månad.. varit very mucho nästan så man tröttnar men va faan trivs sinnes bra i stchlm so hell no att ysta lockar..

Ska nanna nu & ska bädda ner mig me the & ett duntäcke över huvudet... =)

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

hör av dig när du kommer hem... vi måste ses..=)

puss och kram ..! krya på dig snäckan..! men de verkar som alla mer eller mindra är sjuka för tillfället..!

2008-10-29 @ 19:37:13
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0