Jag vet..

Att jag sagt att jag hatar folk som bara bloggar om hur jävla lyckliga dom e hela tiden.. Om hur perfekt allting e & hur friska dom e & hur fin deras kille e & hur jävla snygga dom e & jaaa praktiskt taget HUR FUKKED UP BRA ALLT KAN VA HELA HELA TIDEN... mmmm hatar falska människor.. lönt & blogga om man ändå inte e sann mot sig sj..




Hheheh ok nu kom jag på en sidostig.. det jag skulle komma till va faktiskt att ...

Jag e fukked up happy!!!
Allt e så jävla bra helt enkelt... Älskar mitt nya liv till 100% ok 1000% ..
Har träffat så många underbara människor  som gett mig så sjukt mkt på så kort tid..     Ni ger mig energi & jaa glädjen som jag miste i ystad sista tiden.. Jag känner mig fri.. Asså trodde aldrig för ett år sen att jag skulle sitta här i stockholm & blogga haha Att jag skulle ha ett jobb som jag trivs me.. & framför allt inte kan slita mig ifrån pga alla underbara människor som jobbar där.. Får fan ångest om jag e sjuk eller på annat sätt måste stanna hemma för jag vill va me those crazy as people istället ;) Aldrig att jag har känt så för ett jobb... visst det kan ändra sig men glider på denna positiva våg så länge det går!!!
Annars känns det allmänt som man e deltagare i Bachelorette eller nåt.. ;)

Träffat Bea -
som har gett mig otroligt mkt på kort tid.. så mkt som du får mig att skratta e fan onormalt gumms!! Grym tjej i lyxförpackning..

Så har vi Jessica
som jag kan gråta, garva & va mig sj till 100% med.. Du dömmer inte utan du finns där all the way..
Bubbelibubb girl.. haha.. så mkt freaky stuff vi gjort sista 2 månaderna & varje gång står vi som frågetecken & undrar what happened & asgarvar.. Du, Jag & The voice på radion en lördag morron slår alla andra morrnar..

Sammi..
Du har visat dig vara en skön tjej som i love.. du finns där när jag kommer me mina fucked up stories & försöker stay saine fast du e liiite coco när det gäller Bosse ;) Strong Woman 4 real!!!




Anna .. hahah girrrrl du e GALET GALEN.. har så sjukt skoj me dig..dansar som en shakira & sjunger fett nice.. glad att jag & Jessica raggade upp dig på skeppsbaren den där dimmiga natten för en månad sen ;)



Jahapp det e väl dom som byggt upp mitt leende sista veckorna.. ;) Ja det finns juh massa andra folk oxå men ni kommer I promisse.. här e cp kallt i lägenheten så mina fingrar e helt stela så måste gå & ta ett varmt bad & mysa med Veckans nu...


~Även om jag visste att världen skulle gå under imorgon,
skulle jag plantera mitt äppelträd idag~

Martin Luther







~Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden Solen~
Joseph Rouz







Måste tillägga att denna kvinnan aaaaldrig får nog att kramas... & nu när kylan kommer..
va är då bättre än en varm famn? Har du svar på det huh? ;)

Puss på mun




Kommentarer
Postat av: ninna

Låter hur jäkla bra som helst. Detta är du verkligen värd :-D

Spana i min blogg, har uppdaterat den. ;-)

Kram

2008-10-13 @ 21:47:26
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: The big S

men gumman dåååååååååå ... me loooove you, BOSSE med fast du kan vara lite bitchig mot han o så :D ... hur som helst tack för de orden och jag kan bara säga detsamma! Du lyssnar ju också på mig och mina bravader (mina utskällningar utav mansläktet för att vara exakp :P) och det är guld värd. Snart är det flytt som gäller och jag håller tummarna så det blir fine boys som hjälper oss... for YOU only :D ... moah moah moah u rock söt!

2008-10-13 @ 22:04:06
Postat av: BOSSE

Klappa BOSSE, pilla på BOSSE, kladda på BOSSE, smek BOSSE, klubba ner BOSSE ... BOSSE is urs!! :D

2008-10-13 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

Hello,härligt att höra att du är sååå happy!!Stay that way,you are worth it!!!Tycker inte du skryter och skriver för att "glänsa,som "di fine" gör!!!Keep on-be happy!!BIG HUG!!

2008-10-14 @ 10:43:45
Postat av: sonnda

Sammi... blir knäpp på bosse han e såå dumpad -- NEXT!!! NEEEEEEEEEEEXT... =)

2008-10-14 @ 11:08:01
Postat av: BOSSE

U want me so TIST KVINNA!

2008-10-14 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0