Lock an Loooll

Sjuk..
Jaa jag sa till läkaren sist att jag garanterat har UVI men neeee han fatta zipp zero svenska & påstod att jag till 100 % inte hade det!!
Men när jag gick till en annan fru doktor så visade sig att jag hade rätt.. utan läkarcertifikat.. cpmongo..
Men kul att jag gått en månad & varit på halv fart & trott att det va stress som gjorde att jag va dålig men så va inte fallet..
Sen har jag hosta & halsont.. yeah what a week.. Ska storstäda efter jobb sen måste jag fan vila.. e dead ..
Igår efter jobb hängde jag & darling me Anna hem & åt spaghetti & köttfärssås .. Softade & mös för att sen skicka hem mannen så jag & Anna kunde ha tjejmys ;)
Varade kanske inte länge me tanke på att jag somnade diiirekt ...
Åt ihjäl mig på Annas "majsfrasbröd" mums.. me kaviar & så te me honung så halsen mådde bra.. :P
Lyckades missa t banan i morse & kom därför lite sent till jobb.. Ooops.. not good.. Men vi missade t banan me några sekunder så bull..

Mrs Positiv idag verkligen hehe ..

Funderar på att flytta till egen lägenhet.. får jag va kvar på Silentium e det juh inget som stoppar direkt.. Bara man har ekonomin till det så.. Fått sjukt mkt folk runt omkring mig så man e juh inte ensam direkt..
Får bli efter jul i så fall.. Så jag inte förhastar mig utan tar en lägenhet jag verkligen vill ha & kan trivas i minst nåt år framåt.. Trivs bra som inneboende men e lite jobbigt ibland när man inte e frii..
E juh van att ha mitt eget & det e mkt me olika människor som blandas.. blir lite av ett Big Brother hus..
Men like Soufien så det e inte grejjen.. :)
Hade varit mys me något eget & gärna nära någon av mina sötisar.. :) Hade kännts tryggt...



Kommentarer
Postat av: Cia

Gummmsi,han kanske fick sin dr legitimaion på postorder,hahahahaha...men bra du fått medicin nu:)..Jag minns då jag bodde inneboende,and we are to fucking old to do that:)))))))))).Man vill ha sitt eget ju.Träffade på Dorsin i dag på Willys,kommer du hem till jul??krya po daj:)..kram

2008-10-21 @ 13:15:55
URL: http://ciaerixon.blogspot.com
Postat av: anna

tjenixen.. duuuu va e de för någon kille då.?

nyfiken..=)

sååå hur länge ska du bo kvar där uppe... !

skulle var roligt att hälsa på dig.. men de e ju lite svårt med lillan..=/

ha de bäst i stockholmo...baaaj

2008-10-21 @ 16:34:20
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: BOSSES kompis

Mäh! Im bÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄck on trÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄck efter en helg i hålan Y-town. Har mycke o berätta, inte därifrån, utan härifrån :D ... hör av mig under veckan, lr helgen. Förresten flytten blir av 8e, har bokat flyttfirman. vi hörs o ta ta hand om dig o krya på dig. nu ska jag ringa ... ehum ehum... japp!! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det är INTE INTE IIIIIIIIIIIIIIIINTE A-man :P en annan man ... hahahaha ... berättar mer sen ... puss o snusk o annat porrigt

2008-10-21 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0