Oj oj

Ïgår va ingen jätterbra dag.. kände mig allmänt provocerad av olika personer heela dagen ..Guu blir så trött ibland.. jaha sen gick jag & Bea me mexikanst after work & pratade om allt  & alla typ.. Va supermysigt.. Möttes oxå upp av Jessica i gamla stan..

Sen va det allmän kalabalik resten av kvällen.. men jaa så e det ibland..
Jag undrar bara hur människor där ute kan förstöra, manipulera & Ljuga pga svartsjuka!?
Deal with it att man kan inte få alla & man ska fan inte fucka för den personen bara för att hon/han vill ha någon annan.
Jag är uppriktigt trött på svartsjuka människor.. som Anna skrev häromdagen att folk är svartsjuka för att de sj inte vågar ge sig ut i livet utan fastnar ut den.. Folk hatar när det går bra för andra..


Klicka för mer information om detta ordspråk! Svartsjuka är inte ångesten att förlora - det är ångesten att dela


Börjat tro på Bra Karma.. Visst jag får ta mkt skit pga andra stör sig men jag försöker va pure & nice till folk & det kommer jag vinna på en dag... Alla drar vita lögner, belive me.. Men ärlighet är fan viktigt! Det är grundpelaren i vänskap & kärlekrelationer, vad ska man bygga på annars? Lögner? Neh tror ej att det funkish så bra va..
Men då måste man vara på samma nivå, båda ska kunna hantera sanningen hur jävligt det än är!


Klicka för mer information om detta ordspråk! Såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn


Time to go..






Kommentarer
Postat av: Bea

Tyckte de var jättemysigt också sötnos :)..Det med karma låter sjukt bra.. och fuck alla svartsjuka människor.. be with the people you love ;)

2008-10-16 @ 09:44:09
Postat av: Anonym

Hello up there!!-Jag håller med:skit i alla svartsjuke-skitsnackande personer!!Många av de som tror sig vara så jä..a perfekta använder det ofta som "täckmantel"för sitt dåliga självförtroende mm.Ha en supernice helg and be yuorself,now and forever!!Big hug!!

2008-10-16 @ 15:11:18
Postat av: Anonym

BOSSE dansar sexigt i bakgrunden

2008-10-17 @ 12:58:18
Postat av: Anna

tjena.. klart hör bara av dig så bokar vi upp något..=) inget avancerat! ring mig när du landar..=)

puss och kram och sköt om dig.. och du.. har du skaffat karl..?

2008-10-17 @ 17:10:43
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0