Så så så

Idag e jag så så så off.. E trött fast jag somna tidigt igår..
Kan va att vi va uppe så sent i tisdags natt... softade me film hos grannen...

Igår träffades jag & Jessica efter jobb & delade hemlisar över en kvällsmat på krogen runt hörnan..  Märktes båda va trötta för vi blev smått berusade på ett glas vin (!!!!) Snacka om upplagt för att nanna hehe
Kom hem & kollade på en film, än en gång somnade jag diiirekt hehe slitet att leva svensson liv.. *snark*

Idag efter jobb ska jag på sightseeing i Kista.. yeah.. nä men ska med Sammi när hon shoppar skor sen ska vi hem & ha tjejmys.. & ja kan slå vad om att jag kommer soooomna tidigt.. Kul va gumman!!!

Åh såg en nicig polo tröja/klänning på Lindex  i helgen.. Hann ej köpa den för vi skulle iväg..
Tänkte gå in & haffa den igår.. men IKKE... den va slut PLUS att alla som va beställda va uppbokade av andra kunder... Haha jag ba what??
Jaha så funkar de i el stockholmo... så får kika på det i nån annan Lindexbutik men nu vill jag nog inte ha den mer.. *butter* Alla andra brudar har juh den.. känns lite som Ystadsyndrom.. *tss*




Ciao people

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med om det med Ystadsyndromen lite. Ofta det man har ofta andra eller så har ingen det. Så se upp kanske imorgon alla du ser har en sådan på sig vem vet, men den var skit snygg alla fall. YSTAD TJEJ som skiter i vad andra säger

2008-10-04 @ 19:10:43
Postat av: Bittelibusan

Hej! Du kan kanske beställa den på deras hemsida? I regel finns plaggen där längst, i butikerna tar de slut med en gång. Testa på www.lindex.se Ciao!

2008-11-01 @ 00:23:04
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0