@ work..

Veckan är fylld me jobb & FUNstuff ...

Igår gick jag & några kollegor & tog ett glas viiiiiiin ihop... (betoning på viiiiii).. hehe
Va najs & snacka skit & just be..
Josååatt... Efter det så träffade jag D.. Mysig & söt person ;)

Igår däckade jag trött som fan vid 22... för att vakna pigg som få imorse.. eller inte hehe E så fukked up morrontrött...

Veeeeeeeeeeeeem går självmant upp tidigt på sina lediga dagar????

Måste ha en skruv lös då.. jag gör det för jag måste...

Helgen är fullplanerad... najs najs...

ANNIE KOMMER UPP & HÄLSAR PÅ SOOON OXÅ... första besökaren från Skåne förutom Mamma då.. YEAH!!!
Ska bli TJOCKT skoj...

även det lite internt... har språkutbildning med en galen kurd på jobbet...
Ska lära mig allt han kan så snart kommer jag oxå bli GHETTOFABULOUS!!!!


Ta ta


Ps; "BOSSE" ROCKS (Nöjd nu sammi??) *Lol*

Kommentarer
Postat av: Bea

IN THE GHEEETTOO..



Det kommer bli mer VIIIIIIIN till helgen kan jag säga.. så vi ska shaka ass på alla dansställen i sthlm ;),



och du går upp så tidigt för att du ska få pengar..



2008-10-08 @ 10:09:40
Postat av: Bea

Du går upp så tidigt för du är en tönt.. :)

2008-10-08 @ 10:14:09
Postat av: La BOSSE

JA JA JAAAAAA!! nu har du gjort bosse glad och bosses hjärta är ditt IGEN men ta nu väl hand om det denna gång :D bosse kör naken dans a la regn-/balong dans i bakgrunden ... vikken syn!! JIIIIIIIIIIIHA

2008-10-11 @ 20:18:24
Postat av: Sonnda

TACK Bea.. verkligen.. du e helt jävla underbart snäll hahahhahha... Jag tönt???? OK den coolaste tönten i stchlm... du kan kalla mig queen.... asg

2008-10-12 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0