Y Generationen



Hhehehe



Läst Metro? Asså allvar det e scary hur jäkla rätt man kan ha..
Skriver denna veckan om oss som e födda på 80 talet.. Om vår rastlöshet, Vårt frihetsbehov, vårt psyke, personlighetsdrag & målsättning..
Ok jag har inga psykiska besvär som de påstår att många födda på 80 talet har men ser man runtomkring oss i världen så e det inte helt osant att
många har väldigt skruvad bild på sitt liv & pårelationer till andra människor.. jamen viesst...Något som prickade in mig preciiis var 2 saker;

Prestationsångest!!! Gad stämmer preciiis .. blir så trött på mig sj ibland..
"Om man inte syns så finns man inte & man ska alltid ligga på topp"
"Second place is always the first loser"
Jag har bestämt mig att chilla..
jag behööver inte alltid vara namnet som står överst på listan eller den som ska vara bästa vännen eller vara den som alla
bara äälskar... Jag vet att det finns vissa som älskar att hata mig, ska sluta fokusera på det negativa & verkligen se alla de andra som älskar mig.. 4 real..

Nästa punkt va Ratlöshet i arbetslivet!!!
Att man alltid söker nya kickar & nya utmaningar & i arbetslivet får man det..
Känslan av att få DETjobbet som jag vill ha, känslan av att träffa nya människor & få nya uppgifter som får en sj att utvecklas.. sen tröttnar man helt enkelt för man
känner sig understimulerar & man står kvar & stampar på samma ställe i ooändlighet.. (hmm typ nåt år hehe) Jag kan inte se mig sj arbeta på
samma jobb 30- 40 år.. shiiiish samma rutin & samma jäkla kontor *ryser i hela kroppen* Sååå jaaa försöker va en "svensson" men ikke hehe Tar dagen
som den kommer & njuter till fullo...




*****************************************************************


Gårdagen va mysig.. Jessica mötte upp mig så gick vi & åt & mös.. Sen möttes vi upp av killarna & gick hem & bara va & hade det nice..
Sov som en prinsessa inatt & har fått info om att jag snarkar!! Whaaat?.. har jag aldrig hört.. ok att jag typ sparkar ner folk som ligger bredvid mig
men snarkar e fan värre *tss*

*snaaaaaaaark*



Asså läste Jossis blogg om hennes solarium äventyr..
Gad va jag saknar solarium.. hittar fan inget i stchlm!!!!!
Känner mig som en hmmm blekfiiiiiis som e mer grå än vit.. yeye vet att du tycker jag e brun Jessi men va faaan
Sen jag fick min hudcancernoja har jag inte solat.. typ för flera månader sen.. *puuuh*



Kommentarer
Postat av: Jossi

I agree! :D

Puss & Kram

2008-10-15 @ 11:33:03
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: anna

dom här ilandsprobelemen... helt seriöst vi har de för bra de e därför vi måste gnälla på allt..

varför inte var nöjd med de man har..

eller bara de här att folk gnäller för att folk vågar åka i väg upptäcka nya saker de e bara för dom är rädda för att bli ensamma och avundsjuka den svenska avundsjukan..

jag är tycker du är cool som bara ger dig av ..

du e en strong tjej . och du kommer alltid finns hos mig..

saknar våra fikor..!

pusss och kram gums.. du verkar ha de bra. de e kul att du mår bra..

kram

2008-10-15 @ 12:09:24
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Jossi

Det är bara bra med gumman, själv då? Haha nädå jag är inte singel :D Hittat någon kille i stholm då? jag vann en bloggdesign här om dagen så snart kommer dne upp :) pusss

2008-10-15 @ 13:34:58
Postat av: BOSSE

Att du kan slåss i sömnen kan BOSSE intyga, ja visst han har smakat på knytnäven... ja nästan då!! å andra sidan ... BOSSE loves lite stryk o så!! hahaha i knowwwwwwwwww im sick but hey, whos NOT! :D

2008-10-15 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0