babe



Fått hundra procent jobb... oook va har jag gjort för att förtjäna det? =) Asså detta företag e stjärnor.. dom e underbara & ger mig mer & mer hela tiden.. jag e förvånad att man kan ha en arbetsplats som ger en så mkt credit..
harkel.. e juh inte van vid det sen innan om man säjjer sååå...

Har ett annat jobb på g.. men får väga upp vem som ger mig mest .. vem som ger mig mest utvecklingsmöjligheter för denna kvinnan ska satsa Fullt ut... uppååååt...


Ska göra brossan Karim stolt.
. Jag vet  att han e det redan.. men ska få han att glänsa.. Love u brotha...
Tänk att en person som man inte träffar så ofta som inte jag pratat me så mkt kan ge en så mkt styrka!!!
Karim.. i love u really.. när du e stolt över mig växer jag 10 cm till men what the fuck snubbarna här e korta så sluta för jag kommr bli 100 meter snart ;) heheh skämt o sido...

All is goood .. fortfarande.. håll tummarna att det fortsätter så people.. =)


Party on people...


puss på näsan

Kommentarer
Postat av: cia

söta syskonen...så länge sen jag såg Karim:)..hälsa honom så gott..gumsi..slappna nu av som du brukar säga till mig,ta åt dig av vad som händer o sker i ditt liv,du är värd det..tänk inte tillbaka på vad som hänt innan..nuet är det enda du kan göra något åt..miss you o tänker så ofta på dig,krammmmmmmmm

2008-09-13 @ 13:45:22
URL: http://ciaerixon.blogspot.com
Postat av: HÅRDVARA-HÅRDVARA-HÅRDVARA!! GAAAAAAAAH!! ... u know who :D

hej gumman! nu äntligen fick jag tid med att kika in hos dig, sitter o pluggar för fullt inför nästa fredag! alla datatermer om hårdvaran mm .... ååååååh jag blir galen o hamnar på hispan till slut, eller så blir jag student of the year! :D yeah right! ... bra att du ger dig själv tid o han, precis som vi sa, tiden visar vart allting leder, är det meningen så är det. Förresten gissa vilka har försonats :D mo ha ha ha ... i know du vill ha info, men nu har du mamsen där, vi tar det i veckan då :D ha d bäst ... kram o puss o snusk o allt det där

2008-09-13 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0