hej =)

Jahaaa va hääänder????

Jooo denna veckan har jag jobbat ut den & umgåtts me Jessica som varit här hela veckan..
Vi drog ut på Mama Africa i torsdes.. spontan utgång.. man har juh tbanekortet så why not hehe
 Jag & Jessic.Vi har softat, promenerat, sovit, städat , tvättat & lagat mat & ätit mat.. hehe... Varit ute på partaj.. ja vi har levt som i ett eget litet KOLLEKTIV...uuuber mysigt har vi haft =p
Meh idag sprack bubblan.,. MÅNDA!! aaah ;) Jobbdax & Jessica fick Barndax & ja det vanliga..
Gick väl inge höjdare på jobb idag men trivs sjukt bra me folket där.. svårt projekt men i got it :P
Fick ett erbjudande idag om nåt annat jobb.. hmmm ska dit & snacka me dom imorron... mmm.. vi får se..
just nu händer saker så fort.. & allt går fööör bra hehe.. Skumma människa!!!!!! Måste tänka ut den oxåå... Ska njuta av välgången tänkte jag men oroar mig för att nån bomb ska falla & förstöra ... *skrattar åt mig sj*
Ska lära mig att chilla (annas kommentar)  Kommer få en <3 infarkt annars.. håller helt klart me.. haha eller så kan man kanske poppa pop corn på huvet för det överhettas av alla tankar & logiska funderingar, även ologiska..



LIFE IS GOOD
.. Asså allvar!! det blev bättre än jag kunde tänka mig..

& på freda kommer min älskade MAMMA!!!! Jiiiipppiiiii då ska vi på två kaalas hehe full rulle =)

Ska gå & kramas nu..

Puss hajt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj-låter som du har det really nice up there!!Good for you!!Love is in the air!!!??Hoppas du får stanna i "lyckoruset"länge och att du får vara lycklig!Du verkar vara en person som är värd the best!Ha det så bra och hoppas du får det trevligt med din kära mamma när hon kommer på besök!!Take care,be happy!BIG HUG!!

2008-09-10 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0