Helgen

va typ bara att softa... promenader, sova & svulla hehe
Åkte till Åkersberga m Jessica & umgicks me henne och hennes barn hela helgen..
Va ute om & sjöng kareoke men no clubin.. tänka siiig.. men jag behövde verkligen softa.. Efter att the weird doktor sa att mina symptom kunde bero på stress så ja tänkte jag att jag måste chilla lite en helg =)

Fått my perioooood... yeaaaaaaaaaaaaaah.. vaa fan orolig där ett tag.. paniiik... Men nu kan jag slappna av.. ;)




Tycker verkligen denna bild passar bra in på mitt liv just nu 
Asså allvar hahahha Män innebär bekymmer.. E så så trött på dom,
mytomaner hela bunten??.. Sista tog fan priset.. hahhaa.. Han ljög om allt.. undrar om vissa ljuger medvetet eller kanske tror helt enkelt på sig själv? Glömt va som e sanning eller lögn?
Det e för pinsamt att skriva ut va han ljög om men bjuder fan på det..

Asså tjejer håll i er.. e ni säkra på att ni sitter ner??? Inga skador om ni skulle ramla ihop av garv?? OK ok ok
Han sa han va 24 år.. skulle fira sin födelsedag snart.. Men visade sig att han va 17 år.. SJUTTON.. hallååååå?
Sa jag S J U T T O N?? Jaaaaaaaaaaaaaa det gjorde jag.
Allvar jag dog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok han såg ut att vara typ 20, 21 år men detta tog priset fan.. satte pastan i halsen & trodde jag skulle sjunka genom jorden.. BARNAROV.. så ja nu kallar Sammigirl mig för peddo.. tack gumman det värmer 

*skrattar*

Jag slutade bry mig så mkt för längesen, ingen ska klampa in i mitt liv & sno min uppmärksamhet hur som helst & ärligt så har det vatt bra... Då slipper man bli besviken.. Man orkar helt enkelt inte engagera sig & då blir det mer NEXT stile... så länge det funkar ska jag fasiken hålla fast i den känslan... Att man e UNBREAKABLE.. tatuerade in det i svanken av en anledning.. yeah.. & det ska jag hålla fast vid people...






NEEEEEEEEEEEEEEEEEXT



JAG ÄR INTE...
...En dröm.
...Som någon du mött förut.

JAG HAR...
...Full kontroll över mina handlingar.
...Allt och inget.
...Ett liv.
...Ett hem.
...En familj.

JAG HAR INTE...
...sovit en enda natt utan att drömma något.

JAG VET...
...Hur det känns att bli sårad.
...Hur det känns att Älska & att bli älskad.

JAG VET INTE...
...Hur världen skapades.

JAG HAR ALLTID...
...Varit älskad.
...Varit hatad.
...Haft vänner.
...Haft fiender.
...Kunnat lita på min familj.

JAG HAR INTE ALLTID...
...Kunnat lita på mina vänner.
...Förstått mig på kärlek.

JAG TROR...
...På liv efter döden.
...På ett liv före detta.
...På övernaturliga ting.
...På älvor, trollkarlar och troll.

JAG TROR INTE...
...På Harmageddon.
...Att vi föddes bara för att dö.

JAG FÖRSTÅR INTE...
...Hur män och kvinnor ska kunna leva och skaffa barn tilsammans
när vi inte förstår varann.
...Varför vi människor krigar.
...Hur man kan tycka illa om någon pågrund av dess hudfärg.

DET VÄRSTA MAN KAN SÄGA TILL EN ANNAN MÄNNISKA ÄR...
...Jag hoppas du dör.
...Jag vill aldrig mer se dig.
...Jag hatar dig.
...Jag har aldrig älskat dig.
...Hoppa! (när de går över en bro).

DU SKA ALDRIG...
...Ta ditt eget liv.
...Låta någon annan se ner på dig.
...Tro att du är sämre än någon annan.
...Tro på allt som sägs.
...Vara ensam när du är nere.
...Tro att du inte är älskad.
...Göra något som du egentligen inte vill.
...Döma någon efter utsidan.
...Gå till sängs arg.
...Sälja din kropp.
...Avbryta någon som försöker visa dig sin tillgivenhet.

DU SKA ALLTID...
...Ge henne/honom en andra chans.
...Vara dig själv.
...Respektera dina föräldrar.
...Skriva ner dina drömmar.

OM DU ÄR NERE...
...Lyssna på musik som gör dig glad.
...Håll det inte inne.
...Tänk på att det går över.
...Tänk på att livet går vidare.


WORD..

Kommentarer
Postat av: Bea

Då kan man nästan säga att du är pedofil hhahahahahahha ;)

2008-09-30 @ 10:11:09
Postat av: anna

Vaddå åldern har ju ingen betydelse.. de e storleken..=)) hahaha

2008-10-08 @ 21:35:43
URL: http://fanaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0