Jaha

Då gick mormor bort igår..

Skumt som fan egentligen att en människa som ska älska en & ta hand om en.. Ja ni vet som alla snackar, när deras mormor krama dem, eller bakade bullar & brydde sig & va mångas trygghet i livet.. Men inte min, hon hade en titel som mormor men va aldrig det för mig.. När man va yngre så önska man att hon va den man önskade men ikke.,, När man sen passerade ungdoms åren så ja sket jag mest i vilket.. Man väljer inte sin familj & ja hon förtjänade helt enkelt inte min omtänksamhet..Jaaaa jag vet när någon dör så ska man va snäll & prata sååå gott om en människa.. men tyvärr people har absolut inget att säjja, kände inte den människan som skulle vara min "familj"..




Till mina vänner som finns där i vått & torrt, gamla som nya...

 

Ni är samtliga färger på livets palett och när något känns fel kan ni vända de rätt

Ni kan texten och sången i alla min musik och för mig är DU helt enkelt

speciell och unik. Ja du har blivit min vän å jag vet var du står de är du som finns

kvar när de andra går. jag önskar er enbart lycka i livet och ber er att inte ta allting

för givet , men en sak är säkert de lovar jag er att alltid ska ni vara viktiga för mig





'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,beklagar att din mormor dog!Vet själv hur det känns när de inte bryr sig om en eller familjen!Har själv/och är i samma sits som du.Håller med att man inte själv väljer sin familj-en sån tur att man kan välja sina vänner!Själv känner jag att en del av mina vänner(de närmsta)liksom blir som en familj för och med en!Konstigt men så är det.Du verkar vara en person med varmt och stort hjärta för de dina,familj som vänner-gullig och kärleksfull bild på dig och din mamma förresten!En sån kärlek det lyser om er!Lovely!!Fina ord du avslutat ditt inlägg avslutades med! Lev väl och ta hand om dig!!!Hug from a nice person in the south!

2008-09-22 @ 21:12:24
Postat av: Anonym

Hej hej!! kikar in här, hittade hit genom anna w blogg. hoppas allt är bra. kram kram

2008-09-22 @ 21:58:23
Postat av: anna

hej.... jo jag måste ju ha diciplin.. annars får jag ju se ut som e julgris hela året..=) så jag fick nog och nu är jag p g... kramar till dig. =()

2008-09-23 @ 08:20:36
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej förlåt mig varit så himmal dålig på höra av mig. Men livet har tagit en annan väning men hoppas allt bra och du trivs.

Många kramar sandra

2008-09-23 @ 09:28:11
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se/
Postat av: Cia

Gumman,inte visst jag din mormor gått bort..du sa inget innan i dag:(inte läst din blogg förrän nu:(..du uppdaterar inte så ofta:((((..jag hoppas i af jag är en vän till dig o efter jag läst texten så blir jag så rörd..du är en så emotionell girlie med ett så stortttt hjärta,älskar dig nu o för alltid...din Cia

2008-09-23 @ 16:41:20
URL: http://ciaerixon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0