Jobb & livet..

Triivs sjukt bra på my job... sikka människor, hahah har skoj & det går bra oxå ;) Duuuuttig..
Träffat så sköna människor!!!!


Jobb hela veckan men tiden går så fort =) 8-17 blivit en riiiiktig svensson 'asg'

Mamma va på besök förra helgen.. myspys!!! Äääääääääääksling, hon hatade stchlm & klagade på det mesta men hon vill juh bara mig väl.. Men va soft att ha henne här & krama om henne =)

KÄRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helgen har vatt intensiv men ändå soft.. Fredags va det jobbe.. sen stack Jag & Jessica till Skärholmen & kolla på grejjer så skulle juh damen inhandla spriit oxå.. utgång på kvällen ;)
Blev lite förfest hemma hos mig & Soufien...va soft.. Sen släppte vi loss & hade tjejfun..
Gick till krogen runt hörnan & hade fett skoj hahah Sjöng kareoke typ hela kvällen... va MKT dansband pga att det va en massa 40- taggare på stället som shakade ut den & festade loss!!! Blev mkt "sååånt e livet" & grejjer & jag & Jessica rockade gryyyymt... haha så kul vi hade, va längesen jag sjöng så mkt!!!  And we were bäst!!!! ;)

Åkte in till stan & Raggade upp en tjej på en bar någonstans haha Anna hette hon, en riktigt cool brud!!
Drog me henne till Patricia..& hade a blast!!!! Jessi försvann då & då så jag & Anna fick spana på köttmarknaden själv.. *tss* 1, 2, 3 alla va på g... Festade till typ 05.00 sen va det dax att åka hem...somnade gott kan jag säjja.. najs najs!!!

inte helt tillfixade klart men men hehe


Blev inte så sent på morronen för Soufiens syster e här på besök in sweden, bor i Tunisien.. med sin lilla dotter så de skulle komma till oss... Så vi tjejer gick snällt upp & röjde upp i lägenheten!!! Meh så kom ingen syster .. nähää.. =/ Så vi stack till "centrum" istället där vi faktiskt blev bjudna på Lunch på en restaurang.. Ägaren tyckte jag skulle bli bjuden eftersom jag e ny här..
Asså hallå folk bjuder ut den.. hehe Bra att va ny ibland, funkar när man e så här fattig!!!!! *asg*

Jessica Buusis hehe


Vi gick en runda & sen hem & somnade nån timme för att sen ladda om batterierna.. Hade ännu en sjukt rolig kväll & free va det oxå.. We like.. träffade Mkt intressanta människor ;) yeah.. Me like my single life..
Asså ok har sagt det så många gånger för .. Meh guuuuuud va jag e trött på killar.. Ärligt.. alltid nåt jäkla fel på dom..
Dom funkar i typ en vecka sen visar det sig att dom e helt fucked up.. sinnes.. Svartsjuka, fast än iiiingen kille är svartsjuk.. Yeah right.. Man får inte göra så & inte så & inte såååå..
nähääää vem e du till mig som ska säjja va jag ska & inte skaa... huh.. Man kan inte sätta en fri fågel i bur Guys.. really!! 
Jaha & e det inte svartsjuka så visar det sig bara att männen e allmänt cocco.. Vad försigår i era huvuden???Finns det någonstans som det finns en karta över eran brain så man kan lära sig lite & försöka förstå.. Alla killar behöver juh faktiskt inte ta åt sig, finns väl någon snubbe som har stil & klass där ute & ett sunt förnuft & respekt för kvinnan.. Ska bara googla fram dig!!
Ye ye orka ... ska leva livet & njuta till fullo.. Krävs rääätt mkt om jag ska fastna..

Idag har vi bara umgåtts me Soufiens familj... dottern som e 3 år e helt fukking underbar!!! Hon fick t om att åka rushkana, sikken syn!!! hahah Har bildbevis men nej nej ska ikke få se ;)
Va kul & guu va hon garvade!!! Sen åt vi middag allihop.. Ramadan så det e parteydinner på kvällen, kändes som att va i Tunisien igen.. =) Min arabiska har bättrat sig radikalt men har en bit väg att gå.. vill lära mig flytande..
Men positiva e att 3 åringen förstod mig & kunde föra en hel "disskution" hahaha Nä men de vuxna tycker jag blivit riktigt duktig & det e juh skoj att höra.. Som sagt ska fanimej lära mig flytande så fort jag kan.. O den första jag ska ringa e Daddy & imponera.. weeeei..

Ska nanna snart.. Jobb tidigt imorron.. ouf.. hat hat på morrnar men man vänjer väl sig.. & man piggnar juh till rätt fort på jobb pga de sköna människorna som inte e rädda för att garva & skoja =)

Puss & god natt...

Finns mkt mkt mer att skriva men orkar inte.. blivit kass på att blogga men ska skärpa mig...Lovar ;) än en gång..

Karusellen snuuuuuuuuurrar påååååå,......

Bakisbild får avsluta detta inlägg hahahahhahahahah haaaaaaaa


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0