Jobbe

Sitter & flippar me Bea på jobb like always.. najs 2 tjejer mot the gangstacrue på 8 st killar..
Ska kasta sten på dom ;)

Bea & Sammi : Jag e inte pedofiiil, jag bara gillar LAMMKÖTT *Skrattar* Skaffar jag en till 17 åring kan jag juh mumsa på lammgryta... *spyr* Nej nej nu siktar jag in mig på MÄN.. riiiktiga män.. hahaha

Studiebesök me jobb på fredagmorron.. I kista.. ska ba hitta dit oxå ;) ska sova över hos Sammi på torsdag så jag e närmre the ghetto.. hehe.. Studiebesök, känns nästan som i skolan =)

Mobbas verkligen för min skånska, va faan.. Fulla människor på krogen brukar juh påstå att det e sexigt.. *asg*
Vem ljuger.. dom på jobb eller parteyfolket på krogen???
De niii... va nåt att fundera ööver...

Nej ska jobba vidare nu så adios

Kommentarer
Postat av: Petra

d e ju på fyllan sanningen kommer fram :p

2008-09-30 @ 15:41:30
URL: http://wtfh.blogg.se/
Postat av: Muhuuuuu

Ska du ligga bredvid i samma säng på torsdag ha najsiga-underkläder!! att taffsa på mig är också ett krav!! peace out!! :D

2008-09-30 @ 19:25:23
Postat av: Anonym

lovar du att det blir sexivoo??? hahahahhahaha isch tyvärr girl men im into LAMMKÖTT.. ;)

2008-09-30 @ 21:24:36
Postat av: huga!

sluta med lamkött-snacket ... vi kör med rollspel tycker jag. jag vill va farbror BOSSE! sen kan vi byta :D

2008-10-01 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0