Pelare & grejjer


Dagens kommentar;

Gumman,inte visst jag din mormor gått bort..du sa inget innan i dag:(inte läst din blogg förrän nu:(..
du uppdaterar inte så ofta:((((..jag hoppas i af jag är en vän till dig o efter jag läst texten så blir jag så rörd..du är en så emotionell girlie med ett så stortttt hjärta,älskar dig nu o för alltid...din Cia

=)

Asså alla har vatt så söta, smsat & skrivit till mig ang Annies bortgång.. som sagt önskar henne evig frid men jag är inte lessen på något sätt.. Alla ska vi gå en väg här i livet.. Och vissa där ute rör mig inte lika mkt som andra...

Denna händelse får mig bara att tänka på en sak,  Farmor va speciell... När hon dog & jag & Karim  ej fick reda på det förrän en månad efter DÅ gjorde det ont...
Farmor va en kvinna med PONDUS, STIL & HJÄRTA.. Hon styrde familjen med järnhand men hade ett varmt hjärta som rymde oss alla..

När folk har påpekat för mig sista tiden hur de uppfattar mig så blir jag så glad.. Det dom säjjer påminner så mkt om just min farmor... Och mycket mycket från min älskade mamma.. Tacksam att jag har haft & har sådana starka kvinnor i mitt liv!!! Jag tackar så mkt för alla fina ord jag får höra dagligen.. looooooooovar jag har inte mutat dom heheh
Att få höra att man är karismatisk, får folk att le, att man lyser upp ett rum, att man ger mkt glädje ger mig det ärligaste leendet på jorden..

Så i just have to say.. Ni som inte gillar mig har helt enkelt FEL *asg* Nej men man kan inte älska alla här i livet inkluderar även mig.. säkert folk som älskar att hata mig med..

Asså måste bara gå över till något mer lättsamt hahah

Va me Sammigirl på stan idag efter jobb, mös, fikade & snackade & garvade.. *tack hjärtat*
På vägen till T centralen står där några idioter & för liv.. jag vänder mig om för att kolla va dom gör *nyfiken som vanligt*
Precis när jag utbrister - sikka mooongo- så slår jag i tuttisarna i nåt hårt... hahah Jag gick rätt in i en pelare på stationen!!!! hahahha hur fan lyckas man, så mkt yta & så lite pelare & jag går preciiiis rätt in i en..
Som sammi sa, tur du har stora bröst annars hade ansiktet fått en rejäl smäll... hahaha
Gad jag brukar garva åt folk som går in i grejjer men detta va fan pinsamt.. vi skratta så att vi kikna *lol*
Lyckades även gå på toa på fiket.. pappret va klart slut & när jag skulle resa mig upp för att finna en lösning så släcks ljuset... NAJS... becksvart & jag hittade inte knappjäveln & inget papper heller... Jag har sånt flyyyyyt hahahha




Ye ye SLEEP WITH ANGELS... PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: ninna

haha du e för jädrans go du :P

2008-09-24 @ 21:57:35
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: MIFFO'n rocks! :D

MIFFO! HAHAHA ... får fortfarande flash-back och det värsta var idag på lektionen när jag fick skrattattack o kattis undrade vad det var ... "DONT ASK, jag tänker högt och det är airbags involverad" ... u rock! puss o snusk

2008-09-25 @ 20:44:23
Postat av: Cia

hahahahaahaha...fan att man missar sånt:))))))))det är ju alltid jag som är så klantig o gör såana saker o sen reser du i väg o du börjar bli sån..el har alltid vart:)men ciasssssssss har alltid råkat missa det

o du glömde ringa mig din beatchhhhhhhhhhh igår,hsha

love u

2008-09-26 @ 13:52:45
URL: http://ciaerixon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0