Are u smart?

Igår blev det middag me mammsen, mös hela dagen & bara softad :) Blev en runda ut i solen me kajsa oxå, kallt men ville får sol till varje pris... Kajsa hade jobbat natt så vaknade inte förrän det va lite cold outside men hann ses en stund i alla fall vid lekplatsen där vi plockade sand me kattpiss (?) hmmm..

Sen va det dax att fixa till sig lite för Sofie me familj skulle grilla & jag skulle joina :) muums.. Hade trevligt me dem & mös i deras uterum me kött, potatissallad, ananas, melon, vindruvor, kex & ja annat tilltugg..
Drog sen hem & mötte upp Mr C, kollade på Valkyria & softade..  Fick  min efterlängtade massage & kli på ryggen en hel timme *me like* men blir väl "återbetalnings skyldig" soon *tss*

Nu checkar jag in "are u smarter than a fifth grader" Hahahha JAG E INTE DET!! Jisses hade dött av att stå där & göra bort mig, fan nästan näästan lika förnedrande som " Sanningens ögonblick"!!!  Kan typ svaret på varannan fråga, dom små tomtarna kan huur mkt som helst men måste va för att dom faktiskt pluggar det every day medans jag typ va i deras skor för 50 år sen =P Men hade helt klart suttit fint att vinna 1 MILJON dollar!! ooouf...


Tataaa

Kommentarer
Postat av: Lee

Tack gumman! Bebben e väl inte ute än, eller e jag helt bakom?? Han bara hälsar där inne ifrån eller? hehe. Puss

2009-04-17 @ 01:02:22
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0