Bebisen like always ;)

Lee lee leeee bebben är i magen haha Skumt ändå att vi typ behandlar honom som en person redan!! hehe


I tisdags va vi & kollade på bebben, först flöde & sen Ultraljud... Sikken buse han e!! Höll händerna framför huvudet när vi skulle checka in hans drag & när vi skulle kolla in det allra heligaste korsa han benen.. Ouuf Barnmorskan fick verkligen en prövning.. Allt va toppenbra me mig & bebben & efter en stund fick vi faktiskt se hmm va kallade vi den " kycklingklubban"  & bebisens läppar, & näsa & ja allt ni ser på bilden.. Guu vill gosa me honom..
Han vägde 1300 G & nu lär han dra på i vikt rejält =) Sj hade jag gått ner i vikt, yaaay =) men det skadar inte ;)
Efter kontrollen gick jag & kajsa i Lund i det vackra vädret & åt lasagen & pasta för att sen trötta & mätta köra hem till Ytown.. Faaaan va glad man e när man sett den lille busen, love it!!!
Julia kom me vagnen i onsdes så nu e den tvättad & klar & fin & redo för KIans ankomst..
Annars har jag mest hängt Me Mr C & hittat på en massa skoj, grillat me Maria & Johan & Sixten bla.. Jätte mysigt..
Maria hungra efter ölen & jag efter vinet men men fick juh hoppa över det hehe Killarna får köra next time Maria *tss*
Gottigott me mat & vi kände oss som uppstoppade kossor efteråt, bebeisarna fick trångt är inne ..
Idag ska jag träffa Petra & ta en kaffe på stan, softa i solen & njuuuuta...


Kom precis hem från stan..
Blev softish i solen sen en runda på stan, hittade världens sötaste body.. Eller ja den var snarare tuff! Kunde verkligen inte motstå.
Kan inte pengar regna från himmlen? Hade passat bra nu, vatt duktig me utgifter men inte inkomster =/ Finns juh det man måste ha & det som man måååååste ha.. :)



Kommentarer
Postat av: Ninni

Den har sigge med :) Skitcool till snygga jeans :)

2009-04-18 @ 23:07:51
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0