seriööös oxå..


Den rätte för Rosing,
hon valde 19 åringen, hon som skulle väl bättra på sitt anseende & visa sverige att hon mognat & är en real woman nu.. Yapp det gick juh bra hehe
Idag försvann mitt mys & jag ska träffa Janny, Madde & Kajsa för en fika & så måste jag shoppa nya mammabyssor..
Nånna sköööna.. asså allvar, måste snart fotta så ni som ej träffar mig får se hur han växer där inne!!! Den e stooor..


Puss


Va & fikade me töserna idag på Hartmans, blev både nyttig & lite mindre nyttigt intag av food ;)
Provade mammakläder, japp som jag sa innan CEMENTSUGGA, jisses magen står rätt ut men va faaaan orka bry sig man e juh pregnant & det ska synas hehe
Vi gick en sväng på stan & insöp sooolen, en sväng till apoteket där jag skulle ta ut antibiotika men ikke, den va slut..=/
Blev en lyckad dag me tjejerna & jag e nu tröttt men glad.. =)
Imorron blir det soft i solen om det e fint väder, måste få färg på mina bleka kinder..

Puss


Kommentarer
Postat av: anna

skulle inte duuuu höra av dig när du kom hem..?? men jag vet minnet försvinner halvt när man är på tjokken..

2009-04-02 @ 16:06:26
Postat av: Cita

Hej sonnda!!! skönt du mår bättre!!! Hoppas du blir bra snart!!! kram från mig o Wilmer :-)

2009-04-02 @ 21:58:06
URL: http://wilmergur.blogg.se/
Postat av: hanna

Ta bild och VISA, jag kommer i helgen pa lördag kväll :) Pusss

2009-04-06 @ 15:48:49
URL: http://hannico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0