Shoppa

Va längesen man shoppade till sig sj..men idaag så blev det lite saker till mig sj!!!

Solbrillor, najs najsiga :)
Coola Byxor som passar sommaren
En jättefin topp me sidenband..


Imorron ska jag hämta en tunika / klänning som jag lagt undan..

Inga mammakläder men smart sydda så kan utnyttja dom nu & även efter graviditeten .. Me like it..
Har lagt så mkt cash på grejjer till Kian så har ej haft råd med kläder & grejjer till mig sj men idag kunde jag inte motstå när jag äntligen  hittade nåt som satt riktigt bra :)

Ja förresten så jag köpte soffa på Leander häromdagen, jättefin.. Pimpade den me etra kuddar oxå ;) Goldendelicious stiiile! Så nu e lägenheten komplett när jag flyttar in.. Lääängtar!



Haha den tragiska sanningen, osminkad & jävlig men hääär har du en pic Hanna..VÄGRAR ta utan kläder men kommer kanske hehhe Han röööör sig massor min älski *tss* Kittlar i magen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0