After Dark :)

Veckan har gått fort & det har hänt en del.
- Bla träffat Julia, Petra & Maria :)

- Varit på Kalas hos Sebbe, supermysigt.. spelade Alias, åt middag & mös med brorsdöttrarna!

- Har tröttnat eeeeeeeeeeeeextremt mkt på människor som gömmer sig bakom sina problem istället för att ta tag i dom & ta sig upp! OM man nu mår dåligt så fööörsök ta er ur det, tryck inte ner andra för att du/ni mår skit..
Självömkan undanbedes, lite gnäll kan ni komma me hehe  men att tycka synd om er själva dygnet runt - me dont like!

- Har så så så mkt att fundera över.. STORA beslut som kan antingen ge glädje eller helvete i framtiden, åh kan ingen bara bestämma åt mig.. Hur vet man när något e rätt eller fel beslut förrän man står där som ett frågetecken.. ?

Va på AFTER DARK ikväll me Babbsan i rosa peruk & Christer i glitter :) Va niiice, en riktig Kick.. Hade riktigt skoj!!
Tack till mamma som bjöd på en underbar kväll :)


Ystad vaknade till liv så t om gamla gubbar vickade på gumpen & klappade i takt hehe


Adios time to sleeep..



Kommentarer
Postat av: Anna

Men Sonnda, jag måste ju få tycka synd om mig själv? ;) För du är ju inte här! Mitt liv kommer aldrig bli sig likt nu. Du kom, du såg och du tog mig med storm. Men även fast vi är så långt ifrån varandra nu så kommer jag aldrig ångra att vi träffades! Jag förstår att centrifugen är igång igen. Men du.. De ordnar sig :) Puss på magen :D

2009-02-23 @ 14:42:41
URL: http://lillforslund.blogspot.com
Postat av: SamSam :D

Och varför, jag menar vaaaaaaaaaaaaaaaaaaarför nämner du INTE mig och min utstyrsel på AFTERDARK? Va? Va? Vaaaaaaaaaaaa? Fan du ger mig mig mindrevärdes känslor, RAKT AV!!buhuuuuuuuuuuuuuuuuu ... Bara för det ska jag ENNNNNNNNNNNNNNNTA (inte a la arabisk brytning :P sorry folks) berätta nåt för dig :P Mu ha ha me is kinda happy happy :D HUGA!

2009-02-23 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0