Aiiit



Ok stoppa tiden för nu förstår jag inte.. Jag förståååår inte... SAY FUKKING WHAT??



Hej hej, Anna här.. =P
Sonnda gav mig datorn nu för hon är för en gångs skull inte vet vad hon ska skriva.. Nog chocken som sitter i!!
Dagens tema ;  hur mycket vi hatar killar just nu.. Tadaaaa..
Hmm.. Jag vet inte vart jag ska börja, undra hur många gånger man har suttit i sitautioner där vi skulle kunna skinnflå alla killar och hugga k**** av dom.  Usch och fy. Jag blir så jävla förbannad!!
Hur fan kan vissa killar vara så fruktansvärt dumma i huvet? Dom måste ju förstå att dom inte kan åka omkring på en jävla räkmacka hela livet. Vi lever inte i en tecknad film!! Jaa, än en gång finns det en anledning till att hata killar.. Förstår att ni inte fattar vad det här handlar om. Men alla vet hur det känns att bli "fucked" av en kille..
Vet ni män va ärlighet är? kanske inte ens kan stava till det era icke "sofifierade" idioter..


Wooord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0