Bäbisgump..

Jaa det va vad jag fick se idag när bebben skulle fottas hehe
Busen vägrade vända på sig utan var mer upptagen med att ha en Boxningsmatch mot min mage, faaan sikken känsla när jag såg busen sprattla med ben & armar..
Asså jag har en ständig rädsla att bebben inte ska va i liv när jag tar ultra ljud, sucks..
Säkert fler mammor som varit Nojjiga?
Så jaaa känslan va fantastisk, bebben va stoooor nu, eller ja nu överdrev jag men större i alla fall =)
& när hon visade tio fingrar & tio tår smällte jag, åh lilla livet..
Så nu har jag ett annat lugn & bara njuuter av att ha sett en frisk sprallbuse hehe
Men blev inga fotto eftersom det ej va så lockande & ha bilder på ryggraden ba..

Anna tyckte oxå det va coolt & hon lyckade urskilja mer än jag på skärmen, jag fastnade på händerna hehe
Allt såg bra ut enligt läkaren som va lite irriterad på mig för jag kissade innan ultraljudet..
Meeeh ingen som gett mig info om det, trodde juh att det skulle hjälpa om jag kissade innan =( yä yä.. 
Hon ba;
Jaaa bebben har i alla fall läst instruktionerna & har kiss i blåsan....
Men braaa där, blä.. Men jag va för glad för att bry mig, smilade ihjäl mig!

Bäst va ändå dagens citat, ok ok inte snällt alls men va fan kunde inte hålla mig..

Läkaren berättade;
-Jaaa här ser man lilla hjärnan, ja den är juh inte så stor än, så bebben tänker inte så mkt än..
Ja utbrast glatt;
-Oj då då har bebben redan fått nåt efter sin pappa..


Muahhaha



Kommentarer
Postat av: jane

jag var nojjig heeeeeela min graviditet..och ända fram tills min Leon var typ ett år. sen lugna jag ner mig sakta men säkert hehe. Tror det är helt normalt att mammor oroar sig. sen ska de inte gå till överdrift helt utan anledning, vilket det gjorde för mig,men jag hade en depression som gjorde att jag oroade mig alldeles för mkt. Njut så mkr du kan, för man glömmer fort hur det känns att vara stor å tjock å ha en bebis i magen! =)

2009-02-07 @ 16:26:13
URL: http://gumpen .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0