Denna natt

Efter att ha böölat konstant halva natten & varit förbannad & klappat magen & pratat me Kian så jaaaa va det dax idag att ta nya tag.. Torka tårarna & resa sig upp & se framåt.. Tills nästa problem dyker upp, eller ska man kalla det utmaning?
Jag gläds så så mkt  åt lillen men har haft så jävla mkt emot mig pga Mr H så har inte riktigt kunnat slappna av..
En person sa till mig att sjukt att du inte låter dig knäckas & att du e så tuff trots allt som sker runt om.. jaaa du nu nådde även jag brytpunkten.. shiiish har inte bölat så mkt på länge men fan va skönt det e, rensa ut sorgen & le igen =)



Ska busa me Kajsa idag, bara va & softa på stan =)

Imorron e det fika me Sandra & sen  tjejpartaj Hos Maria, ska bli jätteskoj & träffa töserna <3

Puss hajt

Kommentarer
Postat av: SamSam

Åh! Så han ska heta Kian? WOW!! Så vackert namn ;) :D mu hä hä hä ... ja jag tycker du gjorde bra där med numret, det där borde du ha gjort för lääääääääääänge sen sötis (du vet vad jag tycker, vi har pratat om en del saker som hänt o så, till en viss del men ändå) men det är aldrig försent, som sagt bra gjort gumman. Glöm inte, han kan inte göra ett piss den idioten! Vad han än gör är att gräva rätt bra grop för sig själv och sina eventuella "chanser" i framtiden. Hela han skriker på hjälp den mytomanen, skulle inte förvåna mig om hela hans existens, att han finns över huvudtaget på denna jord, var en stor fet lögn (du förstår nog vad jag menar).. ett stort skämt är han hur som helst. Koncentrera dig nu bara på er två först och främst, för mår du bra så mår Kian automatiskt bra också. Vi ses om nån vecka, har och berätta för dig, om allt håller sig som det ska så har jag MYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKET att berätta wink wink ... puss och allmänt snuskig beteende som jag diggar rakt aaaaaaaaav ... HUGA!

2009-02-27 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0