Fladderflagish

Jaha & då sa man nej till den perfekta "plastpappan" ?
Asså jag vet inte nåt längre när det gäller män.. Känns som vissa ser detta som nåt spännande & cooolt att jag ska ha barn, därav vill de va involverade in my baby & i mig..
Men jag e inte samma person som jag va innan... Tror det e den galna,Spontana partypinglan som vissa av er fastnat för..



Den jag va innan men jag känner sj i hela kroppen att jag e förändrad, då kanske det inte e så intressant längre efter ett tag! Ska jag ha nåt ska det va 100 % men känner mig inte redo för det, vill fokusera på bebben & mig själv.
Sen bli mamma i lugn & ro & växa mig in i rollen =) SEN kan telefonen börja plinga igen hahha Kan man bestämma det?

Jag Prioterar annorlunda, ser annat i folk som jag ej såg innan, rensar bort det som stör mig & kan störa min frid i framtiden, jag tänker annorlunda.. Känner juh fan inte igen mig sj ibland men I like it..
Jag har landat & lär känna mig sj på ett annat sätt utan att rymma till nåt roligare för stunden..
Och ska sanningen fram så hade jag inte pallat ha en pojkvän nu, ena dagen mår jag kass nästa dag e jag happy happy, sex ska vi inte tala om.. BLÄ, Ha sex?? fiii inte min grej just nu.. hahahhaha..
Vem skulle kunna tro det för några månader sen..
Ja ja jag kommer juh klart inte bli helt övermogen men som sagt man blir en annan människa.. En bättre människa?
Men fram me champagnen sen en dag så ska ni få se mig dansa på borden igen *asg*  Rooock ooon ;)
 

~ @ ~


Skulle mysa me Maria Å idag & lille Aaron men e heeeeeeeeeeelt off, kunde verkligen inte somna inatt..
Har grym huvevärk & mår skumt.. får väl gå en runda i solen sen & få frisk luft, kanske mår bättre då.. =)
E ensam hemma & njuuuter av lugnet.. Bara jag & våra bästa år & datan... *njuter*



Förresten, vet NÅGON hur man får sin signatur i slutet av alla inlägg.. vill veta men fattar ingenting på den designsidan =(



Peace out and keep it real my friends...

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får vara så här nu gumman. De är klart du ser livet på andra vis nu. Och "plastpappan" kommer nog inom en snar framtid märka att Sonnda inte förgyller Ystads och Malmös uteställen med hennes smajl. Och då kanske han inte tycker det är så roligt längre. Lika bra att kapa bort han nu så han inte får en chock sen. Som sagt, bebis är inte någon liten leksak man kan lämna bort när man känner för det. Du kommer vara mamma nu :) Men jag vet att min galna Tunis finns kvar därinne och när när tiden slår kommer hon åka på en resa med hennes Norrlänning och få alla grabbar att tappa glasen i golvet ;)

2009-02-18 @ 23:22:55
URL: http://lillforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0