Spöööken

Kollar nu på ett program om spöken.. "det okända"..
Asså shiiit att ha någon i sitt hus som drar i en & väcker en på nätterna, att t om få sms från anden är väl to much, hade dratt diiirekt!!!


Kommer aldrig glöhmma mannen i Spanien som sökte upp mig vid flera tillfällen, fick juh spel till sist..
Har nog aldrig blivit så skräckslagen som när jag såg honom första gången!!
Klart så trodde ingen av min roomies på min syn men efter ett tag så fick dom oxå besök av denne man me kostym, så de så.  Dåååå trodde dom minnsann på mig! Blev minst lika rädda, visst han gjorde oss inte illa men kom såå nära så det blev obehagligt!
Jaa ni som ej tror på detta tycker jag e heeelt ute & reser men ska tell u something, har man upplevt detta så många gånger som jag sj gjort så tror man på det till 100%..

Kom även på häromdagen att när jag va liten så sa jag till mamma vid flera tillfällen att jag ej ville sova på mitt rum för "skuggor dansade på väggarna", mamma skyllde på träden som stod utanför & reflekterades i ljuset från en lampa.. Aiit svalde storien tills jag sj kollade efter utanför fönstret & insåg att där va inga träd alls!!! Inte ens en buske.. Ja and it goes on an on , jäkligt fascinerande men skrämmande!!!

Idag träffade jag Kajsa för en fika & shopping på stan =) Hittade en fiin vårjacka som i loved så det fick bli mitt favvoinköp för idag!!! Me like..

Ikväll har jag myst me mammsen & ska sen i säng i tid för det e dax för UL i lund imorron, håll tummarna att bebben viiiiiisar vilket kön this time.. Jag dör av nyfikenhet!!!


Puss hajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0