Tv dag

Idag har det bara varit mys och packning som gällt.
Lyckades tajma in att sätta på tvn när "Take the lead" med Antonio Banderas visades. Sjukt bra film faktiskt.
Annars har jag lyckats hitta alla strumpor och grejjer som låg spritt överallt.




Har även avslutat mitt expriment på högra benet och rakat de.. haha.. Vänstra tar vi ikväll, skämtar inte med er om jag säger att jag ser ut som en bulgarisk kulstöterska. Anna hoppade av exprimentet för länge sen men då har ju hon också liiiiiiiite mer närkontakt med det andra könet :P Jag har gått i celibat och love it! ;)


Jag och min framida man ;)



Jag ska laga mat nu så adios


..Den personliga bloggen är till för MIN sanning, annars hade det inte varit lönt att kalla det min blogg..

Kommentarer
Postat av: S-girl

Vad fan tog du min bild och satte den här för????? För alla som läser det är JAG och INTE sonnda!! Sluta häng upp mina bilder här påstå att det är du, fast tom jag är avundsjuk på mig själv (the hairy lady) så jag förstår dig :P ... Ps. lite onödig info: jag pantade bosse för mina planerade extentions :D

2009-02-08 @ 23:21:08
Postat av: Anonym

hahahahaha... så illa är det väl endå inte ;)

2009-02-15 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0