Valkyria

Denna kvinnan har fastnat på nåt som e sinnesgott, ser fresht ut på tallriken & som påminner lite om Nemo - Sushi..
Finns det nåt som e godare än det? neeeh.. Och Oboy, har typ inte druckit det sen jag va liten flicka,.. Mums säjjer jag bara!!! Tvingade frugan häromkvällen att handla Oboy till mig.. fick ett otroligt suuug.. Jisses, skrämmer fan sig sj haha





Ja annars har jag & Anna vatt på Bio again igår & såg Valkyria me Tompa..
Lite om filmen;

Under mitten av andra världskriget återvänder överste Claus von Stauffenberg till sitt hemland för att ansluta sig till den grupp militärer som konspirerar för att mörda Hitler och befria Tyskland från diktatorskap. I en tid där ingen går att lita på tvingas Stauffenberg leda operationen och spela ett dubbelspel för att sedan själv döda Hitler.

Varför kunde fanskapet Hitler inte bara dööö... Åh blev så arg på slutet!!
Ja man visste juh vad som skulle ske men blev fett irriterad!!!!!!!!
Hur en man kunde styra så många människor i fördärvet & döda så mkt oskyldiga folk!!!
Tacka Gud att man lever i dessa tider fast händer nog mkt skit där ute som man inte känner till, som tystas ner av de "mäktiga"... Det e juh inte bara EN person utan alla fanskap runt omkring som hjälper dessa idioter fram..
Sen tycker jag att det e underligt att det e år 2009 & så många trasiga människor springer fortfarande runt me armen uppe & skriker Heil Hitler, say what? Tappades ni i golvet som små eller fick ni inte tillräckligt me uppmärksamhet?

Orkar inte störa mig just nu, har för mkt hormoner känner jag.
E så irriterad på vissa människor eller ska man säga En speciell person som definetivt är pskyos..
Tar för mkt på en sj att bli förbannad på sånna vidriga människor men guuud hur mkt lögner ska man ta?
Det som stör mig e att denna person inte stod framför mig när detta kom fram så jag kunde hmm ja typ kasta honom framför Tbanan eller bara knipsa av hans huvud från kroppen.. eller nåt annat gulligt!
Tur för honom att han inte vågade tell me tidigare!!!!
Nä men va fan skit i honom, mongo.. men måste spy lite galla..
Only God can judge him and I promisse, blir Tidigare än du anar...

Över till nåt trevligt..
Träffade Dillman, Michael & Sanna idag.. Åt lunch  & uppdaterade allt!
Dilly hade röjt i Thailand ett par veckor, najs! Maya joinade oxå efter en stund, mys =)
Sen handlade jag & wifey middag till kvällen så snart dax to cook food...
Massa skoj planerat i veckan.. Ser fram emot det!!!! =)
Födelsedagsfirande i Husby hos Pilar
Fika me Sammi
Middag me Bea
Aquaria & Bamboo Palace för att fira Annas födelsedag i förskott på lördag
Bästa av allt är väl ändå Ultra ljudet på fredag! Åh längtar, ska vi få svar då på om de e flikka eller pojke?
Hoppas hoppas hoppas, e så nyfiken!!!! :P






Adios Amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0