Vill..

Rymma, e less på brorsan som e på besök haha
Fick ett sms nu efter att han retat upp mig feeett mkt..

"Du är så söt när du är arg från din söta storebror Pontus"


Tror ni han njuter av att drilla mina hormoner? *ASG*
Eh jaaaa Just nu blir jag irriterad för det mesta, bölar så fort jag inte får som jag vill & så fort jag hör nåt sorgligt.. Drömmer mardrömmar varje varje natt, DET e jobbigt, folk blir mördade eller dör i olyckor!!
Bölar varje gång jag vaknar =( Hat hat på hormoner..

Börjat bli bättre på att smörja magen för att motverka fartränder på magen, how hot is that men dom kommer väl längre fram..

Vill ha bebis nu nu nu, e så uttråkad!! Aaaallt känns seeeegt...

Ska träffa familjen "Bouvin" idag.. sjukt längesen man träffade den snubben.. Och hans wifey hehe eller ja kanske i framtiden.. förbereda mig inför mammalivet, två söta barn i hushållet ;)

Hoppas på att få träffa Maria Å imorron, hade varit mysigt =)

Onsdag e det dax för Lund.. 10-14, jisses.. massa prover & sånt som ska göras, ska även prata me en dietist..
Kajsa ska hänga me så jag slipper köra själv, blir väl en sväng till Nova efter kanske..

Nej nu ska jag anstränga mig & göra mig lite vacker... så TA TA




Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad dricker du för att släcka törsten??

Är du typen som gillar mjölk, eller vill du hellre ha läsk??

Jag vill gärna veta vad du helst dricker när du är törstig!

2009-02-16 @ 11:14:47
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; hehe, ja dte kan ju bli så när man är gravid.. man tycker om saker man inte tyckt om så mycket förut.. =)

2009-02-16 @ 11:51:07
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Maria Å

Klart vi ska ses imorgon.

Tycker oxå det ska bli jätte trevligt.

Kramar till dig

2009-02-16 @ 19:22:25
Postat av: Ninni

jag smorde magen med mandelolja som går o köpa på apoteket, fick NASTAN inga ränder men där kom typ ett par precis innan han kom ut, sen fick jag några efter han ploppat ut med hehe men man lär sig o leva med dom små sträcken :)

2009-02-18 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0