Ytown

Va i lund häromdagen för att skrivas in där.. Fick en massa hightecha grejjer me mig hem så jag har koll på my diabetes..
Viktigt viktigt för bebben.. Så nu e man bokad 1 gång i veckan att köra till Lund på ultra, undersökningar osv osv..
Ay ay värsta heltidsarbetet juh..
Ska även börja bada.. "fortsätt simma simma simma" & såklart föräldrar grupp då jag får ragga me mig a friend som kan va plastpappa.. men plast låter så trist hmm silikon pappa? eh..

Igår va jag ute i Kbro & hälsade på Brushan F & co, snackade lite & uppdaterade läget.. =)

2day e det dax att träffa Anna & hennes lilla tööös, ha en bullfika & mysa =)

Nej nu ska jag dusha & yalla för tiden tickar snabbt när man ska någonstans!!!

Till Anna:
Lilla hjärtat!! Du e för söööt, saknar dig när ingen annan orkar lyssna på mig & ingen annan skämtar om ovesäntliga saker som vi gjorde.. Vem ska busa me mig på stadsbussen? ingen för alla e rädda för att hamna under busnotisen i Ystads Allehanda =´(
Ja hoppas vi ses snart så vi kan rocka om ystad, kommer ALDRIG bli sig likt muhaha.. Och ser du snubben på kungshallen hälsa & sjung "gooodbye my lover" för honom & skriv en lapp från mig *tss*
Kommer säkert få honom att sakna min uppenbarelse på restaurangen hahah ;)
Låten du tillägna våra minnen rocks, ska dansa in i dushen nu haha Finns på; http://lillforslund.blogspot.com/
Miss ya..


Till S-girl; Förlååååt men jag avundas juh din behåring, e så sexigt.. Men kom på en sak!! Varför klipper du inte håret på kroppen & gör en peruk så blir det billigare än extensions ;) Du kan få låna mina benhår oxå ;) puss

Här e bild på s girl, klassfotot i fyran.. Minns det som igår darl....


Kommentarer
Postat av: S girl

Hah!! det är copyright på de bilderna, sluta genast och använda de på detta sätt! och så det där med rådet, hade du kommit det tidigare hade BOSSE sluppit bli pantad men nuuuuuuuuuuuu ... nu har du hans pantning på samvetet :D smisk o snusk o allmänt ostybara handlingar

2009-02-12 @ 17:01:48
Postat av: Anna

ATT vi ska välta upp och ner på ystad ;) Ja kungshallen killen kommer nog undra om du dött när jag kommer själv och äter. Om han frågar vart du är ska jag säga att han var ju så seg att du hitta någon annan ;P Ta väl hand om min bebis nu, och se till att någon kittlar dig under fötterna och smörjer magen din med smör ;) Puss på rumpan! /Mongo ;)

2009-02-12 @ 21:00:51
URL: http://lillforslund.blogspot.com
Postat av: Julia

Ett tips att ta med den personen som ska följa med dig på förlossningen på din föräldrautbildning (om det nu är din mamma som ska vara med under förlossningen så är det bra om det är hon som följer med) O låt dig inte tryckas ner av de andra om ngn kollar snett på dig för du är ensam ;-) Jag gick själv alla gånger i början trodde alla jag var själv ;-) det var nyttigt men jag hade önskat att micke varit med i vissa moment,men han skötte sig galant under förlossningen trots han int tränat andingsteknink med mig ;-)

2009-02-19 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0