Kopierat

-Kopierat ur Annas blogg-


Idag så kom flyttgubbarna klockan 10.00 och tog alla Sonndas saker ur hennes lägenhet i Vårby gård, och körde dom ner till Ystad. När vi hade hjälpt dom in med sakerna i lastbilen så tog vi grejjerna som var kvar och åkte hem till mig. Vi gick och käkade lunch på fältis där en av killarna på restaurangen tok ragga på Sonnda i 1 timme :P Sen gick vi och hyrde Systrar i jeans 1an och 2an, så vi har legat och bölat åt dom hela dagen. Men oouf vilka hotties de finns i dom filmerna, vi var helt lyriska ett tag ;P Helt plötsligt knackar det på dörren och en vilt främmande männsika står utanför, men när jag hade gått igenom hela huvudet för att hitta det okända ansiktet nånstans, då dök Magge och Lind upp bakom dörren också. Dom satt nere hos Ågren och drack vin så därför ville dom komma upp och hälsa på oss i min kaotiska lägenhet. Mååste städa!!

Ja nu sitter vi iaf och tittar på nån rättegång på tv, Sonnda är helt inne och vill diskutera allt som händer med mig. Så nu måste jag titta lite grann så jag kan diskutera det :P




Min och Annas framtida man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0