Bio & mys

Bio va det dax för i helgen.. Såg "Män som hatar kvinnor"

Beskrivning:
  
Mikael Blomkvist, ekonomireporter, döms till fängelse för förtal av finansmannen
Wennerström, och beslutar sig för att ta time-out från sitt jobb på tidskriften
Millennium.I samma veva får han ett ovanligt uppdrag. Henrik Vanger, tidigare
en av landets främsta industriledare, vill att Blomkvist ska skriva släkten Vangers
historia. Men det visar sig snart bara vara en täckmantel för Blomkvists verkliga
uppgift: att ta reda på vad som hänt Vangers unga släkting Harriet, som varit
spårlöst försvunnen i snart fyrtio år. Till sin hjälp får han Lisbeth Salander,
en ung strulig tjej, tatuerad och piercad, men också professionell hacker och
med unika egenskaper som gör henne till en oslagbar researcher.

____________________________________________________________________


Hatar egentligen svenska filmer men rekomenderar verkligen denna, had it all =)
Efter filmen blev jag bjuden på Middag på Hamgatan 14, helt ok faktiskt & med
rätt sällskap så e det juh ännu nicigare..
Mr Speciall roade mig hela helgen me mys, filmtajm, strandpromenader & allmänt
soft time..Sen i veckan bakade vi 50 kanelbullar & fixade hemma & såg nån gammal
rulle "dead ore alive".
Igår umgicks jag me Kajsa som va me mig & hämtade Kians bilbarnsstol,
bra deal på blocket ;)

Idag blev det fikatime me Petra & Ia, alltid lika trevlit.. =)



Inga speciella planer för denna helgen men desto mer nästa, massa på gång.
Ska bara hinna me allt!

Känns som jag stressat av lite nu & mår mkt mkt bättre, va nog nummerbytet som
bidrog till det!
KIan röööör sig maaassor & busar & lillen e nu 6 månader, magen e mkt större &
växer för varje dag! Blir en sumobrottare hehe
Har tappat suget för semlor haha va på tiden! Och fastnat på att bada badkar,
har aldrig riktigt gillat det om jag ej haft sällskap så klart men nu så e det en
favvissyssla!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Sami

Sitter i soffan med älsklingen och allt är bara sååååååååååååååååååå bra det kan va :D han är bara ååååååååååååååååååååh yumyum!! C ya soon snyggo! gud vad vi ska "kränga" :P kram

2009-03-13 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0