Bittermus

Kan ingen ba dyka upp här & roa mig.. suck =´( Kommer inte hem i helgen heller, inte bra än enligt läkarna!! guuuu vill hem nuuuu, har aldrig känt mig så fucked up deppig!





Känns som jag e helt down, påverkas negativt av sjukhuset..
Kommer inte hem idag heller.. lyckades bita ihop igår hela dagen föratt läkaren skulle tycka jag va frisk men på kvällen fick jag sån smärta att det inte funka mer..
Blodsockret har sin egen gång, ena dagen blodsockerfall 4 ggr för att andra dagen ligga högt konstant..
Va faaaaaaaan blir lack på detta!!!!
Min roomie åkte akut iväg inatt & det påverka mig ännu mer , blir så oroli!!
Men nu kom hon tillbax igen så man kan andas ut för hennes skull =)

Jaha va positiv jag e förstår om ni bojkottar min blogg ett tag framöver , men måste skriva så jag underhåller mig sj en liten stund! Vet att många andra har det värre men känner mig så jäkla trött på att vara trött & sjuk hela tiden.
Vill se på denna graviditeten med glädje men känner bara att jag e så less på det.. Vill zappa fram tiden & träffa Bebben så allt detta e över!!!
Lillbebben har det bra där inne i alla fall, hjärtat kollas 2 gånger om dagen.
Lika underbart varje gång man hör det galopperande ljudet <3






Igår kom mamma, Pontus & Kajsa & överraskade mig.. Blev så så glad!!!!
Hade precis ätit kvällsmat & tänkte ringa mamma & prata lite för kände mig down & lessen..
Men precis då stod hon ba där i dörren =) yaaaay
Det räddade verkligen min dag!!




Em:

Innan kom Jenny upp om & snackade lite, tänk så lite de behövs för att göra Sonnda glad hehe
Har varit ute om & gått en stund, kände jag behövde frisk luft!!
Gick en sväng till kyrkogården, yaaay så upplyftande.. Besökte någon som jag aldrig träffat men hört mkt mkt om!!
Ja det va skööönt att komma ut, nu e man helt död men ska dusha sen däcka en stund.. så går denna dagen foortare oxå.. Köpte en skvallertidning så jag kan roa mig en stund sen..

Tack för fina kommentarer... :)

Kommentarer
Postat av: anna

hallå på dig... hoppas du snart blir bättre..!

hur länge ska du vara kvar..? är du kvar på måndag kanske..??

kram

2009-03-28 @ 18:06:02
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag sitter just nu o planerar din flykt!! Allt som jag behöver nu e en barbara docka, en fallskärm o lite vasselin o sen e du fri gumman, walla!! :D

du får komma hem snart så att vi kan bädda ner oss i soffan o titta på film, o planera framtiden! eller så kommer jag o Solvan in o överraskar dig igen!! puss o kärlek

2009-03-28 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0