=)


Idag träffade jag Petra på stan..

Hade en mysig dag med uppdatering & softish i fotöljerna..
Fick visit av Ysta Allehanda oxå, så nu kom vi me på bild från Snuggles.. Faktiskt så e det juh ett bra place att träffa folk här i ystad, e alltid någon man kan snacka lite me & så! Sen e det kanske inget place man talar ostört på men då får man gå någon annanstans om man vill va Under cover ;)
Ingen slår juh Maltes Mackor, me loove.. Kan bli så jäkla sugen på hans goda mackor, tjatade en del om det  i Stchlm & jag & kajsa va där häromdagen & stillade mitt sug.. =P

På tal om att tala ostört, har helt glömt bort hur nyfikna folk det finns i denna stad.. Men nu när man vatt borta från det så bryr man sig inte, Vill folk snacka om en så vasseguud, jag har inget att dölja :) känns ibland som folk frågar en massa för att få lite skvaller men de blir förvånade när man e så öppen me sitt, känns som att det e bättre att stå för saker jag gör & så än att andra ska pussla ihop en egen sanning..
Ja just nu kan jag tycka det e lite mysigt me Ystad igen, alla känner alla mentaliteten.
Tröttnar sääkert på det längre fram men det e då de ;)
Det enda jag inte gillar som finns ööööverallt det e folk som missunnar andra saker..
Va glad när någon åker på långtripp, bara för att du sj ej kan ska du inte va bitter..
Gläds åt när någon köper ny fin bil eller nåt annat som e viktigt för henne/honom..
Varför inte le när ett nytt par finner varann istället för att missunna dom det & önska dom olycka.
Fan nice när folk har det bra, klart man vill ha allt det sj som alla andra har men va fasiken gläds åt det ni har & njut av det till fullo istället!!!!

Har sj stört mig mkt förr på folk som har DET jag vill ha men shiish nu ser jag till att fixa det sj om jag kan eller helt enkelt drömma om det eller sätta det som ett nytt mål i livet..

Glöm inte att det e gratis att fantisera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0