Helgen

Har varit nysig & snörvlig men haft det sjukt nice.. =)
Bara varit & softat & kollat på film & myst & umgåtts me familjen.. Har känt mig lite halvkass men har vatt förkylningen som velat komma igång, så nu e skitet på g & snart e jag friiiisk igen.. Har undvikit visiter hos folk som känner av magont & sånt, vill inte ha calisi.. Hell nooo... Har mkt planerat i veckan så har ej tid för sååånt juh.. =)

Imorron ska jag & kajsa till malme stad & kolla rundor.. hon får dra med mjölkkossan på stan ;) heheh

Ska softa nu & drikka te & kolla film, måste bli piggish till imorron =) Ska se nåt sjukt, ja zombie flesh eaters, sjukaste filmen jag hittade i Kajsas filmhylla..

Kian röööör sig mkt nu, en liten roundkick i magen då & då
hehe Han dansar väl rundor & planerar hyss för framtiden ;)

Sista två dagarna har fått mig att andas, behövdes närhet & byte av nummer för att komma över till den ljusa sidan & slappna aaaaaaaaaaaav & njuta av livet!! <3

E lessen att jag avbokar fester, fikor & så då & då.. Hang in there plz.. Ena dagen e inte den andra lik & ibland känner jag mig mer som en zombie än human.. Därför jag avbokar.. Men loovar att gottgöra det friends.. Kärlek

Förresten hittat DEN bilen... DEN bilen som är ooouf min nya FANTASI..
Fick rätt bra för Min Devilicious om jag gjorde ett inbyte.. Men frågan e om man behöver en så kingig bil i Ytown..
Men känslan.. ouuuf säjjer jag igen.. Fett bra pris oxå.. vill haaaaaaa.. Bra när man har bebis oxå, så jaaa allt i ett  ;)
Men men men men hoppar det nog, ska försöka hitta nåt liiiite enklare utan att byta ner mig..
Men aj aj sikken bil.. Im in löve..



Dont kiss an Tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0