Hospital

Då va man här.. Kajsa & Mammsen körde hit mig innan i em..

Fan va töntig man e, 26 bast & så blir man helt grinig när man ska sova på sjukhus, vill hem till mamma haha

Har feeeeett ont i sidan så har fått smärtstillande, känner mig oooff..

Men e så skönt att något görs, känns som jag varit konstant sjuk sista tiden. Eller ja har juh vatt halvt om halvt hela graviditeten, men det som inte dödar det härdar.. ;P

Kanske kan njuuta av graviditeten snart? Hate this shiiit..

Men va mer kan man förvänta sig när man e diabetiker and pregnant..

Jag vet jag vet skrev ett inlägg om folk som tycker synd om sig sj.. haha.. & nu gnäller jag bara själv..

Men har faaaaaaktiskt anledning.. Eller hmmm

 

Asså sån paniiik jag fick igår , hade inte känt Kian så mkt sista dagarna sen jag började me pencillinet..

Puffade på magen men fick inget "svar", sån känsla jag fick i kroppen, obeskrivbart! Paniiiik!!!!

När jag körde till Lund kändes det som om vägen tog 100 år, mamma va helt sammanbiten & det fick mig att nojja ännu mer.. Tänkte på att nuuu kommer allt bli fucked up, allt kommer va förstört!

Ville bara höra lilla hjärtat slå så jag kunde slappna av!!!

När läkaren fick fram hjärtljuden så började jag böla, sån orooo jag haft!! Helt sjukt , som sagt går ej att beskriva.

Ni som, har varit eller är gravida veeeet va jag snackar om!

Har tagit starka tabletter pga av att jag har varit sjuk mesta dels av graviditeten, stressat sjukt mkt, oroat mig för allt me Mr H, oroat mig i onödan & oroat mig allmänt.. Jaaa thats my punish men ikke..

Lillen sparkar ihjäl mig nu and I LOVE IT!!!!!!!! skrämmer han mig så igen blir det fantamej utegångsförbud när han

kommer ut eller nåt.. hehe..

Tänk att man kan älska någon så mkt som man inte ens träffat.. Beeeebis

 

Ska ta lite kaffe nu & mysa (?) ner mig i den underbara (?) sjukhussängen..

Längtar till min egen me duntäcke, the best!!!

 

Cissi var inne om innan, jätteskoj att träffa dig darl  <3

 

 

 

 

Njurbäckeninflammation är en infektion orsakad av bakterier som drabbar njuren. Infektionen är allvarligare än den vanligare nedre urinvägsinfektionen eftersom bakterierna inte stannar i blåsan utan sprids till njurarna och ibland ut i blodet. Hos vuxna ger tillståndet typiska besvär som problem att kissa, hög feber och smärtor i ryggen eller utmed sidorna. Sök snabb vård om du misstänker njurbäckeninflammation. 

Vid njurbäckeninflammation börjar infektionen oftast i blåsan, men bakterierna stannar inte där utan sprider sig till den ena eller båda njurarna och kan därifrån även nå blodet. Detta är en betydligt allvarligare sjukdom än blåskatarr. Blåskatarr påverkar enbart urinblåsan och kallas därför nedre urinvägsinfektion.

Sjukdomen är oftast smärtsam och kan utan behandling leda till att dina njurar skadas eller att du får högt blodtryck.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0