Macka..

Vill ha en macka nu nu nu.. Mackooooooor, men har ej bröd hemma så får
snällt väntapå att en vänlig själ handlar det åt mig eller så får jag på me
sneakers som matchar nattlinnet & köra till Ica hehe Vilken syn..
Ska snart dusha så jag känner mig lite fräshare,Svettas määngder, känner mig
som en nyponros i solen *not*
Sen kallar sängen, väldigt roande? Neh..
 Men e  nog feber som får mig att frysa & svettas om vartannat..


Berättade juh inte att jag va barnvakt till sötisen Idun häromdagen..
Jag & Kajsa traskade dit vid åtta på morronen & möttes av lilla solstrålen =)
Sen blev det gröt till frukost & sen lite bus & undanplockning av leksaker..
Efter ett tag tröttnade Idun på oss så promotade för att gå ut en sväng!
Så de fick bli en långpromenad i stan, norra promenaden & bus me ankorna.
Blev även en fika på Koppen där Idun flörtade sött me alla..
Me liiiiiiiiike this precious baby.. väärldens sötaste..
Blev såå sugen på barn så det e juh tur att man e pregnant haha
Julia kom hem kl 12 & tog tillbaka lillan *snyft*
Vi som hade planer på att kidnappa henne men lyckades inte så bra ;)


Snart våra bästa år så ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0