Nurses




Rätt cool ändå..
Kajsa har gjort en jättesöt Mapp till Kian, där det e blommor & hans namn
i glitter på.. Läkarna likes it hehe
En ssk kollade på den & tyckte det va extra skoj för hennes son heter oxå Kian..
Sååå ja det va inte så ovanligt namn ändå ;) Men hon hade aldrig hört någon
annan tidigare som hette det..

Fått antibiotikadropp today, pillerna hjälper inte alls oavsett vilken sort de tar.
Så får hoppas på att detta haffar dom små äckelbacillerna bättre!

Jenny kommer in om senare idag, ska bli skoj!!
Tror inte jag träffat henne på minst 5 år, nåt sånt!!!
Hon jobbar tydligen här på en av avdelningarna så skulle
komma förbi efter jobb =)

Mammasen & Kajsa kommer oxå senar
e, ska lämna lite grejer.
Man tycker man packar me sig grejer men ändå har man nada när man väl e här,
dessutom trodde jag faktiskt att jag bara skulle va här över natten men ikke..


Tur man har tvn me sina precious såpor hehe & så datan så klart..
Fiii tänkt för nånna årtionden sen hade man inget av det på sjukhusen.
Hade varit dryyyygt...
Ska få en roomie, hoppas på att det e en trevlig prick :)
Det lär jag uppdatera om sen.. spännande läsning va, noot *asg*

Kommentarer
Postat av: Emma

Kika gärna in min konstnärsblogg :-) Jag postar ofta mina porträtt på min blogg! Ha en fin dag! :-)

2009-03-25 @ 13:20:08
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: anna

hur länge ska du stanna i lund.?

kramar

2009-03-25 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0