Planer..

På att rymma idag schhhhhh säjj inget... Kajsa & jag har allt fixat undercover..
Nu ska vi ba få ALLA bäbisar att skrika samtidigt & leka att det e earth hour & släcka ner seen drar jag... YALLA HABIBTI.. im waiting for my rymmning...





Bebis.. jag stannar nog för så här går det om man rymmer från sjukhuset =´(
Jag e rrrrrräääädd... ;P




Nånna timmar senare...

Gick ut om i solen men vågade inte rymma, någon sexi läkare hade kanske haffat mig i handbojjor, guuu så hemskt!!! Och kajsa va en fett dålig partner in crime, hon åkte på ci fi mässa istället!! Hon tyckte inte jag såg tillräckligt skum ut kanske.. Så ja nu sitter jag här & smällt i mig ett "la la", det va faktiskt i smyyyg..
Man kan juh inte äta sånt när man e en felfri gravid kvinna.. *tss*
Känner mig som en cementsugga eller neh kan kanske komma på nåt bättre, en sån där teletubbie.. blubb blubb blubb eller nåt.. E svullen äverallt fan.. men kan va antibiotikan & det skitet man stoppar i sig..
Men imorron dåååååå är jag friii, ska hem.. Om inte antibiotikan får mig att spy & må illa ikväll!!!
 Men tror ej det, bytade bort den andra giftpillerna till nåt nytt skonsammare för mig..
Ska snart äta kvällsmat, enda man gör!
Äter, promenerar minimalt, äter, sover, äääter... Men skumma e att de har koll på kalorierna till max här så all denna mat är lagom utmätt till oss gravida.. kanske ska skaffa en dietist me mig hem.. :)



Mår mkt bättre idag,, yaaaaaaaaaaay så skönt!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0