Sjuk =(

Gööran? nehe du ingen göran heller.. eller kanske hmm Sven Göran för att spice
up our life hehe

Håller mig till Kian så ni inte blir förvirrade sen när han kommer ut..

Va i Lund idag på kontroll, har känt mig kass ett tag nu men trott att det va graviditeten..
Mamma har reagerat på att jag va så blek & trött!!
Jamenviesst jag har lyckats dra på mig njurbäckeninflammation =/ real baaad..
Läkaren hade en rolig brytning så jag satt & smila hela tiden medans jag faaktiskt
förstod allvaret i detta!!
( Jag har kass humor jag veeet & när jag börjar smila kan jag inte sluuta)
Han blev lite trött på mig & påpekade att det va SÅ nära att jag idag blev inlagd
för han var mkt mkt orolig för mig..Men han gav mig en pencillin kur, gick
inte besvären över eller mot förmodan blev  värre så blir det att ggas in i Lund
& få antibiotikadropp & övervakning..
Asså har haft detta så många gånger förr & jag blir lika jäkla kass,
trodde jag skulle slippa det nu när jag e gravid..
Håll tummarna att jag blir bättre, vill inte bli inlagd =/

Åååh Lille bebben får stå ut me mkt där inne.. Men fick höra hans hjärta & det
dunk dunkade glatt =)

Kommentarer
Postat av: Ninna

Men usch vännen, det vill vi inte. Nu hoppas vi att din penicillin hjälper så du kan få vara frisk och må bra.

Skönt att lille Kian mår toppen.

Krya på dig och var nu rädd om dig och lillen.

Kramar till dig från oss!!

2009-03-17 @ 17:57:10
Postat av: sara

Usch jag lider med dig som behöver gå igenom en njurbäckensinflamation.. Vet hur det är och det är inte roligt.. krya på dig o ta hand om dig.. //sara

2009-03-18 @ 08:14:50
Postat av: Sami

Men love då! Fick ditt sms när jag satt vid älsklingen som är nyopererad. Blev ledsen att du hela tiden åker på det ena efter det andra hela tiden verkar det som. Du MÅSTE va rädd om dig och Kian nu, viktigt viktigt! Hoppas allt fixar sig och du kryar på dig, sen vill jag inte missa och träffa dig, mamsen och självklart Kian ;) ... ta väl hand om dig nu söt. Hälsa mamsen! kram o kläm :D

2009-03-18 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0