sunshiney day

Solen skiiiiiiiner & jag vill uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...
Får se om jag pallar ta en sväng  i solen.. får packa på mig massa kläder =)

Sun sun sun suuuuuuuuun is shining, så najs men kunde regnat idag så jag slapp ångest hehe






Till Julia; Beklagar verkligen sorgen, man vet inte riktigt
va mer man kan säjja när sånt här händer..
Kärlek & kraamar i massor <3







Blev att stanna inne idag, e fruktansvärt trött & känner mig down..
Kollade på Seven Pounds me Will Smith precis.. Ouuf se den! Jag fattade
noll vissa gånger men det e en fin film om oegoism & empati..
Ja mkt tankar sattes igång..


Om Seven Pounds:
Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter sin frus bortgång.
Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna,
och funderar på att ta sitt liv. Men först ger han sig ett uppdrag, som involverar
sju andra personer.







Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja den e skitbra, jag bölade som en grinig liten barrumpa i slutet...

Postat av: Julia

Tack

2009-03-23 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0