Hello



Blir kanske hemgång idag, blir så förvirrad! Ena stunden e ALLT så bra för att i nästa hitta nya konstigheter för att sen skickas hem för att sen kaanske stanna kvar..
Men skicka hem mig för Guds skull så jag kan bli normal, blir fan scizo här.. E jag sjuk eller inte haha
Va faaan.. Men vi ska bara få svar på proverna så kan jag nog åka hem sen =) Känns juh som att skiten har gått & dött men klart man e sjukt trött hela hela tiden, kommer ta nånna dagar i sängen me duntäcket över huvet ;)
Sen mååste jag ut i solen, som gömmer sig idag men uuuut, får ej ta långa promenader utan ska ta det luungt & gå mindre sträckor.. aiiit.. Men har kanske tur & då slutar sammandragningarna att spöka..
Tror att allt hänger ihop, kroppen reagerar på infektionen & när den försvinne så känner den sig ändå skum ett tag för att sen stabiliseras.. Tycker det låter najs =)

Ska ut & dricka kaffe & samtala me en tjej här som e trevlig =)


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0