Yesterday hade vi..







<3 Tack till alla sötisar som förgyllde Surprise festen igår..

Uppskattades verkligen, Hade supermysigt & Kian kommer bli Hot hot i sina nya kläder <3


Ja tjejerna hade planerat överrasknings BABY Shower igår..
Kom till Janny vid två tiden där de närmaste samlats..
Blev först att fylla magen med Jannys köttfärspaj & sallad
sen lekar med en skriiiiikande docka *svettigt* Testade även mitt minne i babymemorie, nöjd me mitt resultat hehe
Presentutdelning yaaaay.- Fick super super fina grejer till lillen..
Han kommer bli så fin =)
Sen blev det dax för kaffe & kajsas mastiga Cup Cakes! mums..
Kommer bilder sen när tjejerna lagt upp dom..




Blev super glad, maaaaaaaaaaaassa pussar till er alla..

Synd alla inte kunde komma men vi hade jätte trevlit..





Lots an lots of looove, ni är guld värda.. 






kollade upp baby showers i USA, dom e helt otroliga..
haha kolla in denna tårtan, liite nasty men cool ;)


Kommentarer
Postat av: Ninna

Vad skoj det blev lyckat, även om jag inte trodde annat :)

Synd bara jag var uppbokad på annat håll redan annars hade jag varit där.

Får ses snart.

Kram till dig & Kian

2009-03-22 @ 14:52:10
Postat av: Anonym

Hej på er!Härligt att höra att partyt blev lyckat!Skulle varit där men tyvärr så var det min jobbhelg!Hoppas vi ses någon annan dag!Ha det bäst och sköt om er båda!Kram Mia

2009-03-23 @ 08:51:54
Postat av: anna

såååå tråkigt att jag inte kunde komma..=( de va ju bra att allt med lyckat..=)

kram

2009-03-23 @ 11:16:44
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0